Головна Усі новини Держрегулювання Готівковий обіг та каса

Нардепи пропонують компенсувати підприємцям витрати на придбання РРО

Зареєстровано законопроект, яким пропонується запровадити механізм підтримки малого бізнесу в частині витрат на придбання РРО та усунути законодавчі прогалини у застосуванні РРО під час дистанційної торгівлі

10 листопада у Верховній Раді зареєстровано законопроект №7281 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо покращення умов застосування реєстраторів розрахункових операцій". Його авторами є колектив нардепів - М. Фролов, Р. Демчак, Г. Чекіта та ін.

Як зазначено у пояснювальній записці, законопроект створено з метою:

1) запровадження механізму підтримки малого бізнесу в частині витрат на придбання РРО;

2) усунення законодавчих прогалин у застосуванні РРО при дистанційній торгівлі. 

Для цього пропонується внести наступні зміни та доповнення до ПКУ та Закону  про РРО.

 

В частині компенсації вартості РРО

1) Передбачити право зменшення податкових зобов’язань зі сплатм єдиного податку на вартість одного РРО, придбаного платником єдиного податку першої-третьої групи, який звільнений від обов’язку застосування РРО, у виробників або постачальників, визначених Законом про РРО (в межах граничної суми компенсації, яка передбачена на рівні трьох прожиткових мінімумів доходів громадян) протягом двох років з дня набрання чинності Законом;

2) Запровадити такі умови для проведення компенсації вартості РРО, а саме:

  • модель придбаного РРО має бути включена до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій та забезпечувати створення контрольної стрічки в електронній формі;
  • РРО має бути введений в експлуатацію, зареєстрований у контролюючому органів та застосовуватися платником єдиного податку у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг при здійсненні розрахункових  операції  в  готівковій та/або в безготівковій формі до дати державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такого платника та/або до закінчення строку служби РРО та/або до відмови від спрощеної системи оподаткування та/або до настання обставин, за наявності яких платник єдиного податку має перейти на загальну систему оподаткування;
  • РРО не може бути відчужено чи передано у користування іншим особам, крім випадків передання виробнику (постачальнику) чи центру сервісного обслуговування у випадках, передбачених законодавством

3) Передбачити подання платником єдиного податку заяви та необхідних документів як підстави для застосування механізму зменшення податкових зобов’язань на вартість РРО;

4) Визначити суми єдиного податку, на які може бути зменшено податкові зобов’язання на вартість РРО за один період сплати єдиного податку, а саме:

  • для першої та другої групи – на 50% суми єдиного податку, що підлягає сплаті такими платниками,
  • для третьої групи – на самостійно визначену такими платниками суму в межах до 50% єдиного податку, що підлягає сплаті;

5) Встановити можливість продовження компенсації вартості придбаного РРО навіть, якщо після подання заяви про зменшення податкових зобов’язань зі сплати єдиного податку платником було перевищено обсяг доходу понад 1000000 гривень.

6) Встановити обов’язок відображення платниками єдиного податку в податкових деклараціях сум зменшення ПЗ зі сплаті єдиного податку на вартість одного РРО.

 

У частині законодавства про застосування РРО

1) Уточнити та доповнити поняття «розрахункова операція» та приведення у відповідність з іншими законодавчими актами засобів проведення розрахункових операцій.

Усе про касу і РРО
у вашій поштовій скриньці!

Нова тематична розсилка від редакції. Ви точно нічого не пропустите

Підписатись

Хочете подивитись, як це виглядає?

2) Скасувати обов’язок ведення книги обліку розрахункових операцій.

3) Врегулювати питання проведення розрахункових операцій та видачі розрахункових документів покупцям при реалізації товарів дистанційним способом з доставкою засобами продавця та проведенням розрахунків поза місцезнаходженням господарської одиниці продавця, запровадити можливість направлення копій розрахункового документа на оплату товару покупцю на адресу його електронної пошти та/або  на номер мобільного телефону за допомогою SMS-повідомлень та/або шляхом розміщення в особистому кабінеті на сайті продавця. При цьому не передбачається наявності РРО на кожного кур’єра продавця товарів, тобто не створюється додаткового навантаження на бізнес у вигляді вартості РРО.

3) Врегулювати питання проведення розрахункових операцій та видачі розрахункових документів покупцям при реалізації товарів дистанційним способом з доставкою їх іншим суб’єктом господарювання та проведенням розрахунків через фінансову установу.

4) Скасування обов’язку забезпечення суб’єктом господарювання відповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків даним денного звіту РРО при реалізації товарів дистанційним способом з доставкою засобами продавця та проведенням розрахунків поза місцезнаходженням господарської одиниці продавця.

5) Запровадити строк для оприбуткування в касі продавця отриманих його  кур’єрами готівкових коштів  від покупців протягом 96 годин з дати роздрукування розрахункового документа на передачу товару покупцю через власну службу доставки продавця.

6) Привести у відповідність до запропонованих змін визначення складу правопорушення щодо невідповідності  на місці проведення розрахунків суми готівкових коштів сумі, зазначеній у денному звіті РРО.  

Автор:
«Дебет-Кредит»
Джерело
Верховна Рада України
Рубрика:
Держрегулювання / Готівковий обіг та каса
Теги:
Законопроекти , РРО

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Коментарі: 7

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?