• Посилання скопійовано

Як відмовитися від КОРО за новими правилами? – перше роз'яснення від ДФС

При прийнятті рішення щодо незастосування КОРО можна не реєструвати і не зберігати її та РК. А ті, хто вже зареєстрував, можуть скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування

Як відмовитися від КОРО за новими правилами? – перше роз'яснення від ДФС

ДФС у Тернопільській області повідомляє, що Мінфін наказом від 20.09.2018 р. №773 затвердив зміни до:

  • Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги),
  • Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти,
  • Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій,
  • Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій.

Про це ми також писали тут.

З 01.10.2018 р. суб’єкти господарювання можуть відмовитися від використання КОРО на РРО у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії, за умови не проведення розрахункових операцій до моменту підключення резервного РРО або включення електроенергії. Рішення про це затверджується власними розпорядчими документами суб'єкта господарювання. У такому випадку суб’єкт господарювання має право не реєструвати і не зберігати КОРО та розрахункові книжки, а ті хто вже зареєстрував – скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування.

Змінами також передбачено надання можливості суб'єктам господарювання реєструвати РРО на підставі реєстраційної заяви в електронному вигляді за спрощеною формою (без додатків).

Наказ набрав чинності 01.10.2018 р. (за винятком окремих положень, які набирають чинності після набрання чинності нормативно-правовим актом Мінфіну щодо затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру центрів сервісного обслуговування РРО).

 

Від редакції

На жаль, податківці не деталізували правила відмови від КОРО. Тож кожному суб'єкту господарювання з цього приводу краще отримувати індивідуальну консультацію.

Але п. 5 Наказу №773 встановлено, що до набрання чинності нових форм заяв у разі прийняття суб'єктом господарювання рішення про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або увімкнення електроенергії, такий суб'єкт господарювання має додати до заяви про реєстрацію РРО копію відповідного рішення, про що зазначити в п. 9 такої заяви.

Скасування вже зареєстрованої КОРО має проводитися шляхом подання заяви до ДФС про це. Але знову ж таки нова форма заяви про скасування КОРО наразі ще не діє. Тому потрібно використовувати стару форму.

Про всі зміни, внесені Наказом №773, ми детально розповіли в аналітиці на підставі проекту Мінфіну.

***

Читайте також: З 1 жовтня реєструємо та використовуємо РРО й КОРО по-новому! Мінфін затвердив наказ

Джерело: ДФC у Тернопільській області

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»