• Посилання скопійовано

При роботі з ПРРО виникають «помилка в реєстрації чека» або «неможливо фіскалізувати чек»: які дії?

При помилках «помилка в реєстрації чека» чи «не можливо фіскалізувати чек» суб'єкту господарювання потрібно перевірити наявність зв'язку з фіскальним сервером

При роботі з ПРРО виникають «помилка в реєстрації чека» або «неможливо фіскалізувати чек»: які дії?

Податківці у підкатегорії 109.24 «ЗІР» зауважили, що у разі виникнення у суб’єкта господарювання (користувача програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО)) в програмному рішенні «ПРРО Каса» (Windows/Android) при формуванні фіскального чека помилок: «помилка в реєстрації чека» або «не можливо фіскалізувати чек», такому суб’єкту господарювання потрібно перевірити наявність зв’язку з фіскальним сервером.

При цьому слід звернути увагу, що разом із повідомленням про помилку надходить розшифрування причини відмови.

Разом з тим, наведені помилки можуть виникати у разі:

  • втрати зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером та відмовою суб’єкта господарювання перейти в режим офлайн;
  • суб’єкт господарювання здійснював спроби працювати з двох різних пристроїв на одному ПРРО не закривши робочу зміну на одному з пристроїв, внаслідок чого була порушена локальна нумерація документів.

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»