Головна Усі новини Держрегулювання Готівковий обіг та каса

Якщо вийшов з ладу гаджет: що з ПРРО?

Якщо гаджет, на якому встановлено ПРРО не працює, суб’єкт господарювання подає Повідомлення за формою №2-ПРРО. Але блокування не зніметься поки не буде подана заява №1-ПРРО з позначкою «відновлення роботи»

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків з метою надання інформаційної підтримки суб’єктам господарювання користувачів програмних реєстраторів розрахункових операцій або тих, які мають намір використовувати ПРРО, повідомляє, що програмний РРО можна встановити на смартфон, планшет, комп’ютери чи будь-який інший гаджет, який має операційну систему та підключення до Інтернет.

Для пристроїв з такими операційними системами, як Windows, Android доступний додаток «Вчасно.Каса».

Звертаємо увагу, якщо на ПРРО під час відкриття робочої зміни надходить повідомлення «Відсутні господарські одиниці», то для роботи з ПРРО суб’єкту господарювання необхідно перевірити правильність подання даних про касира та ПРРО.

При виконанні входу касиром на ПРРО кожного разу відбувається перевірка всіх доступних господарських одиниць та ПРРО для такого касира за його ідентифікатором ключа суб’єкта.

В РРО вводиться інформація про касира, який буде з ним працювати, яка подається до контролюючого органу в Повідомленні про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа за ідентифікатором форми J/F139801.

При цьому необхідно вказувати ідентифікатор ключа суб’єкта з сертифікату, який використовується для підпису, а не шифрування.

Отже, задля того, щоб працювати на програмному РРО, не достатньо повідомите лише про ті господарські об’єкти, до яких прив’язане це ПРРО, а обов’язково треба ще повідомити про всіх касирів, які працюватимуть з цим ПРРО, а отже надати інформацію про їх електронні підписи шляхом подання відповідного повідомлення.

Так повідомлення «Відсутні господарські одиниці» може надходити під час відкриття робочої зміни в таких випадках:

  • ідентифікатор ключа суб’єкта взято з сертифікату, який використовується для шифрування;
  • в Повідомленні J/F1391801 вказано значення, що не відповідає ідентифікатору ключа суб’єкта з сертифікату;
  • суб’єктом господарювання подано Повідомлення за формою №2-ПРРО (яким блокується ПРРО до моменту подання Заяви за формою №1-ПРРО з позначкою «відновлення роботи»);
  • суб’єкт господарювання подав Повідомлення J/F1391801 з типом підпису «припинення роботи» для такого касира.

В разі, якщо гаджет, на якому встановлено ПРРО не працює, суб’єкт господарювання подає Повідомлення за формою №2-ПРРО. Але блокування не зніметься поки не буде подана заява №1-ПРРО з позначкою «відновлення роботи»).

При цьому нагадуємо, якщо протягом місяця не подати таке повідомлення, такий ПРРО буде скасовано.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело
Центральний офіс з обслуговування великих платників
Рубрика:
Держрегулювання / Готівковий обіг та каса
Теги:
РРО

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі