• Посилання скопійовано

Податківці пропонують якісно новий рівень обслуговування для бізнесу

ДФСУ анонсувала зміни для великих платників податків: скасування планових та зустрічних перевірок, спрощення митного оформлення товарів, кадрові зміни та реформування структури Центрального офісу, розвиток нових сервісів

Податківці пропонують якісно новий рівень обслуговування для бізнесу

В ДФС розроблено Концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників податків, яка передбачає якісно новий рівень обслуговування бізнесу. Про це заявив сьогодні, 4 листопада 2015 року, Голова ДФС Роман Насіров під час презентації Концепції для широкого загалу.

Завантажити Концепцію >>>

«Це ще один дуже важливий крок у глобальному реформуванні Державної фіскальної служби. Ми рухаємося у напрямі створення реальної сервісної служби, яка працюватиме за європейськими та світовими стандартами», – наголосив Роман Насіров.

Однією з головних та стимулюючих новацій для бізнесу Роман Насіров вважає відміну планових та зустрічних перевірок великих компаній, а також отримання відшкодування ПДВ в автоматичному режимі. Крім того, для таких платників будуть спрощені й процедури митного оформлення товарів.

«Відміна планових та зустрічних перевірок – це великий крок назустріч бізнесу, який ми готові зробити. За  сумлінну сплату податків компанії отримуватимуть ПДВ-автомат та не матимуть планових та зустрічних перевірок», – наголосив Голова ДФС.

За його словами, ці компанії забезпечують більшість надходжень до державного бюджету і саме тому вони потребують індивідуального підходу та високого рівня сервісу.

У Центральному офісі будуть проведені кадрові зміни. Кожне підприємство отримає свого податкового консультанта-координатора. За словами Романа Насірова, великому бізнесу для вирішення проблемних питань не потрібно буде звертатися до різних підрозділів, адже консультант матиме всі можливості для оперативного вирішення в правовому полі усіх питань, з якими компанія зіштовхується у роботі.

У рамках реформи також планується розвиток нових сервісів. Окрім вже діючих 14 сервісів, платникам буде також запропоновано електронну перевірку та уніфікацію бухгалтерського ІТ забезпечення.

До того ж, для зручності платників буде реформовано структуру Центрального офісу. На базі офісу буде створено єдину юридичну особу, що забезпечить єдиний підхід до всіх платників. Центральний офіс матиме 5 управлінь в регіонах України та 7 відділень. Таким чином компанія-платник зможе обрати за зручністю будь-яке відділення, в якому обслуговуватиметься. 

Джерело: Державна фіскальна служба України

Рубрика: Держрегулювання/Підприємництво

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Підприємництво»