• Посилання скопійовано

Надсилати поштою до ДФС заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ не можна

ДФС зазначила, що надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо №3-ПДВ Положенням №1130 не передбачено

Надсилати поштою до ДФС заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ не можна

ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. 5.3 р. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Мінфіном від 14.11.2014 р. №1130, для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ.

Водночас нормами Положення №1130 визначено документи, які можуть надсилатися поштою, зокрема:

- рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за формами №6-РПДВ та №7-РПДВ;

- рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування за формою № 6-РРС;

- запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР;

- витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР.

Отже, надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо №3-ПДВ Положенням №1130 не передбачено.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФC у Тернопільській області

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»