• Посилання скопійовано

Гарантійний ремонт товарів по-новому: проєкт від КМУ

На сайті Мінекономіки розміщено проєкт постанови КМУ про затвердження нового Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів

Гарантійний ремонт товарів по-новому: проєкт від КМУ

Нагадаємо, що зараз взаємовідносини між покупцями (споживачами), продавцями (виробниками), виконавцями робіт з гарантійного ремонту (обслуговування) технічно складних побутових товарів регулюється Постановою КМУ від 11.04.2002 р. №506. Проте цей документ прийнято майже двадцять років тому, і за цей період більшість його норм застаріли та є неактуальними для застосування у роботі суб’єктами господарювання.

У зв’язку з цим, на сайті Мінекономіки було розміщено для обговорення прєкт нового Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, з текстом якого можна ознайомитись тут.

У разі прийняття запропонований регуляторний акт набере чинності з дня його опублікування. Автори розраховують на його довгострокову дію, оскільки він регулює відносини, що мають перманентний характер.

Оновленою редакцією Порядку передбачається:

  • встановлення порядку надання гарантійних зобов’язань продавцем (виробником) в електронному вигляді;
  • забезпечення можливості реєстрації виробником (продавцем) придбаного товару на офіційному вебсайті виробника в установленому ним порядку;
  • надання споживачу доступу до експлуатаційних документів на офіційному вебсайті виробника та можливість завантажувати їх в електронному вигляді протягом строку служби товару;
  • надання виробнику (продавцю) права запросити у споживача інформацію про товар для його ідентифікації;
  • виключення форм документів у паперовому вигляді, як таких, що морально застаріли.

Гарантійне обслуговування полягатиме у тому, що виробник (продавець, сервісний центр) протягом гарантійного строку у разі виявлення недоліків товару, які виникли з вини виробника товару (продавця), матиме організувати, якщо це передбачено експлуатаційними документами, гарантійний ремонт товару, який виконується для споживача безоплатно.

У разі надання гарантійних зобов’язань в електронному вигляді виробник (продавець) забезпечуватиме можливість реєстрації придбаного товару на офіційному вебсайті виробника в установленому ним порядку.

При реєстрації товару на офіційному вебсайті виробник буде зобов’язаний надати споживачу доступ до експлуатаційних документів та можливість завантажувати їх в електронному вигляді протягом строку служби товару.

Виробник (продавець) зможе надавати споживачеві доступ до експлуатаційних документів на товари в електронному вигляді на офіційному вебсайті виробника, інформація про який розміщується безпосередньо на товарі або упаковці або у супровідних документах, що додаються до товару.

У разі надання виробником (продавцем) гарантійних зобов’язань в електронному вигляді споживач повинен буде надати продавцю (сервісному центру) необхідну інформацію, яка ідентифікує товар та надає доступ до експлуатаційних документів.

***

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»