• Посилання скопійовано

Які платежі за використання торговельної марки та бази даних визнаються роялті?

Будь-який платіж, отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання бази даних, вважається роялті, якщо така база даних є окремим об'єктом авторського права

Які платежі за використання торговельної марки та бази даних визнаються роялті?

У листі від 08.06.2015 р. № 1472/2/99-99-19-02-02-10 фахівці ДФСУ роз'яснили, що будь-який платіж, отриманий як винагорода за торговельну марку, яка:

 - має міжнародну реєстрацію -  вважається роялті;

 -  визнана добре відомою, але не здійснена реєстрація відповідно до вітчизняного чи міжнародного законодавства,  - не вважається роялті.

Щодо бази даних, то законодавство розмежовує поняття баз даних і комп'ютерних програм як об'єктів авторського права. Відмінність їх обумовлюється також тим, що на ці об'єкти поширюються різні за своєю суттю режими правової охорони в межах авторського права.

На відміну від комп'ютерної програми база даних в більшості випадків - це складений твір, який може включати як охороноздатні елементи (наприклад, авторські статті, коментарі, пошукову програму, які охороняються окремо як твори), так і неохороноздатні елементи (наприклад, нормативно-правові акти, новини). При цьому визначальна ознака, на підставі якої надається правова охорона базі даних як окремому об'єкту авторського права, полягає у творчому підборі і організації даних в базі даних, їх систематизації за конкретними критеріями.

Отже, будь-який платіж, отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання бази даних (компіляцію даних), вважається роялті, якщо така база даних є окремим об'єктом авторського права.

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»