• Посилання скопійовано

Що робити у разі втрати паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків

Податківці навели алгоритм дій у разі втрати документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі, з одночасною втратою паспорта громадянина України

Що робити у разі втрати паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків

ДФС у Тернопільській області роз'яснила, що при втраті документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі з одночасною втратою паспорта громадянина України, фізичній особі для отримання такого документа необхідно:

- отримати в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;

- звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування та пред’явити новий паспорт;

- при необхідності подати заяву про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР.

Джерело: ДФC у Тернопільській області

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»