• Посилання скопійовано

Як правильно звернутися до податківців у письмовій формі? Алгоритм від ДФС

ДФС розповіла про вимоги до оформлення письмових звернень, які адресуються контролюючим органам від платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) або громадян

Як правильно звернутися до податківців у письмовій формі? Алгоритм від ДФС

ДФС у Львівській області зазначила, що оформлення письмових звернень платників податків (юридичних осіб, ФОП) або громадян здійснюються відповідно до вимог Закону №393 та Порядку №271.

Згідно зі ст. 3 Закону №393 під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

 

Як можна надіслати письмове звернення?

Письмове звернення:

  1. надсилається поштою;
  2. передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
  3. може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

 

Як правильно оформити звернення?

Звернення громадян мають бути оформлені відповідно до вимог ст. 5 Закону № 393. У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові,
  • місце проживання громадянина,
  • викладено суть порушеного питання,
  • зауваження, пропозиції, заяви чи скарги,
  • прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня надходження, крім випадків, передбачених частиною першою ст. 7 Закону № 393.

Звернення адресується контролюючому органу, його посадовим особам у разі, коли вирішення порушених у зверненні питань належить до їх компетенції.

 

Які звернення не будуть розглядатися?

Не підлягають розгляду наступні звернення:

  • анонімні звернення, крім анонімних повідомлень про порушення вимог Закону  «Про запобігання корупції»;
  • повторні звернення від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше вирішено по суті, а також скарги, подані з порушенням строків, передбачених ст. 17 Закону №393, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції органів ДФС, відповідно до ст. 7 Закону №393, таке звернення в строк не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявникові. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДФС, воно в той самий строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.

Отже, оформлення письмових звернень платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців) або громадян здійснюється відповідно до вимог Закону № 393.

Джерело: ДФС у Львівській області

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»