• Посилання скопійовано

З 1 липня 2019 року ЦОП працюватимуть за єдиним стандартом

ДФСУ затвердила примірні положення та регламент центру обслуговування платників

З 1 липня 2019 року ЦОП працюватимуть за єдиним стандартом

ДФСУ наказом від 16.11.2018 р. №739 затвердила:

  • Примірне положення центру обслуговування платників (завантажити);
  • Примірний регламент центру обслуговування платників (завантажити).

На підставі цих документів керівники головних управлінь ДФС в областях та м. Києві мають до 14.12.2018 року забезпечити розробку та затвердження власних положень про Центри обслуговування платників (ЦОП). Крім того, до 1 липня 2019 року вони повинні вжити заходів щодо створення ЦОП в усіх ДПІ, що утворені у складі управлінь на правах відокремлених підрозділів ГУ ДФС в областях відповідно до наказу ДФС від 12.07.2018 р. № 445.

 

Основні завдання ЦОП

1. Надання адміністративних послуг та консультацій у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Приймання податкової та іншої звітності.

3. Поліпшення якості надання адміністративних послуг.

4. Інформування суб’єктів звернень про порядок надання адміністративних послуг, впроваджені електронні сервіси ДФС.

Надання адміністративних послуг в ЦОП забезпечується шляхом взаємодії із структурними підрозділами ГУ ДФС, відповідальними згідно з функціональними обов’язками за надання таких послуг.

 

Як працюватимуть ЦОП?

Як зазначено у Примірному регламенті центру обслуговування платників, час прийому звернень буде загальним (єдиним) для всіх послуг та сервісів, що надаються у ЦОП.

З урахуванням регіональних особливостей начальником ГУ ДФС може бути встановлено інший режим роботи ЦОП, зокрема, можливе встановлення часу прийому відвідувачів у робочі дні з 08:00 по 17:00, з перервою або без неї. 

Кількість годин прийому відвідувачів у ЦОП відповідно до встановленого режиму роботи має становити не менше 40 годин на тиждень.

В останній день граничного строку подання звітності час роботи ЦОП подовжується до 20:00.

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Час технічної перерви робочого місця – раз на дві години не більше 15 хвилин. Для систем, які потребують проведення регламентних робіт (наприклад, ДРФО), час технічної перерви може бути збільшено за необхідності на час проведення регламентних робіт.

 

За якими адмінпослугами можна звернутися до ЦОП?

У Примірному положенні центру обслуговування платників зазначено, що платники зможуть звертатися до ЦОП за такими адміністративними послугами:

  1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
  2. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
  3. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
  4. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій.
  5. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій.
  6. Реєстрація розрахункових книжок.
  7. Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку.
  8. Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
  9. Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
  10. Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань.
  11. Видача довідки про доходи.
  12. Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи).
  13. Підтвердження статусу податкового резидента України.
  14. Реєстрація платника єдиного податку.
  15. Надання витягу з реєстру платників єдиного податку.
  16. Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
  17. Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій.
  18. Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
  19. Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання.
  20. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
  21. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту).
  22. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
  23. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
  24. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту).
  25. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
  26. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
  27. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту).
  28. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
  29. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання.
  30. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання.
  31. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання.

 

Які ще послуги надаватимуть Центри обслуговування?

По-перше, це приймання податкової та іншої звітності. Крім того, в ЦОП можна буде отримати безкоштовне програмне забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.

По-друге, облік платників, а саме:

  • взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску,  об`єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;
  • реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;
  • реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

По-третє, проведення звірки за письмовою заявою платників ПДФО (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).

Крім того, ЦОП консультуватимуть з питань електронних сервісів, податкового законодавства, законодавства з питань сплати ЄСВ та іншого законодавства, контроль за  дотримання якого покладено на органи ДФС.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»