• Посилання скопійовано

Громадянин України перебуває за кордоном: як отримати ідентифікаційний код у разі його втрати?

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізособи, може бути надісланий до дипломатичної установи за місцезнаходженням особи за кордоном або за письмовим клопотанням особи на вказану нею адресу за кордоном

Громадянин України перебуває за кордоном: як отримати ідентифікаційний код у разі його втрати?

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що відповідно до п. 70.9 ПКУ та п. 7 розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 р. №822, за зверненням фізичної особи, її представника контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків (додаток 3 до Положення №822). У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Громадяни України, які проживають або перебувають за кордоном та не можуть прибути до відповідного контролюючого органу в Україні, у разі необхідності внесення змін до Державного реєстру або отримання документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, можуть надіслати поштою на адресу Державної податкової служби України (м. Київ, Львівська площа,8) Заяву про внесення змін за ф. №5ДР та ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу. Підпис фізичної особи на Заяві про внесення змін за ф. №5ДР повинен бути засвідчений у встановленому законодавством порядку. При цьому документи, видані компетентними органами іноземної держави та складені іноземною мовою, повинні бути засвідчені в установленому законодавством України порядку та перекладені українською мовою, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.

Якщо громадянин звертається вперше за присвоєнням РНКОПП, то платник податків заповнює та подає форму №1ДР, що одночасно слугує заявою. У випадку виготовлення РНКОПП для дитини до 14 років один з батьків заповнює згадану форму, де буде зазначено інформація про дитину (ПІП, дата та місце народження), а також надає свідоцтво про народження дитини та документ, що засвідчує особу заявника.

Згідно з п. 9 Положення №822 за бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред’явлення повертається) та її копії.

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичної особи, яка проживає або перебуває за кордоном та не може прибути до відповідного контролюючого органу в Україні, може бути надісланий до закордонної дипломатичної установи України за місцезнаходженням особи за кордоном або за письмовим клопотанням особи на вказану нею адресу за кордоном.

Джерело: ДПС у Івано-Франківській області

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»