• Посилання скопійовано

Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів та рівнемірів - лічильників - у проекті від Кабміну

Оприлюднено проект Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів — лічильників обсягу виробленого та реалізованого пального і рівнемірів — лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку

Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів та рівнемірів - лічильників - у проекті від Кабміну

Нагадаємо, що акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування навантаження-розвантаження, зберігання пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, які зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі. Така норма  п. 230.1 ПКУ набере чинності з  01.01.2018 року.

Згідно із абзацом сьомим п. 230.1 ПКУ порядок ведення Реєстру, а також порядок передачі облікових даних з витратомірів та рівнемірів електронними засобами зв’язку контролюючим органам встановлюється Кабінетом Міністрів України. 

З огляду на це, Кабмін розробив, а ДФСУ оприлюднила доопрацьований проект постанови КМУ, яким затверджується Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів — лічильників обсягу виробленого та реалізованого пального і рівнемірів — лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку (завантажити).

Як зазначено у пояснювальній записці, проект підготовлено з метою виконання норм ПКУ щодо забезпечення комплексного контролю за обігом  пального.

Ця мета буде досягнута шляхом створення багатофункціональної системи контролю з автоматизованого збору інформації щодо виробництва та реалізації пального за рахунок встановлення приладів обліку пального на акцизних складах, відстеження в режимі он-лайн наявності пального, перерахунку його залишків, встановлення динамічних відхилень залишків пального та інших параметрів його отримання та  відпуску. 

Дія проекту постанови поширюватиметься на  суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, оброблення (перероблення), змішування навантаження-розвантаження, зберігання пального.

Інформація до Реєстру вноситиметься виробниками та реалізаторами пального та проводитиметься  за допомогою програмного продукту, що забезпечує функціонування Реєстру.

Зауваження та пропозиції до проекту постанови приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань на адресу розробника:

поштову – 04655, Львівська площа, буд. 8, Державна фіскальна служба України, Департамент податків і зборів з юридичних осіб,

електронну – dep21monitor@sts.gov.ua,

а також на адресу Державної регуляторної служби України – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/Акцизи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Акцизи»