Головна Усі новини Оподаткування Інші податки

Порядок ведення Реєстру неприбуткових організацій зазнає змін. ДФС оприлюднила проект

Постанову КМУ від 13.07.2016 р. №440 та затверджений нею Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, приводять у відповідність до чинного законодавства

На офіційному веб-порталі ДФСУ розміщено проект постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440» (завантажити).

Проектом передбачається:

1) приведення постанови №440 та Порядку у відповідність до положень ПКУ з урахуванням змін, внесених Законом №2245-VІІІ, яким уточнено умови включення релігійних організацій до Реєстру неприбуткових установ та організацій;

2) спрощення порядку та зменшення обсягів паперового листування між контролюючими органами та неприбутковими організаціями;

3) запровадження можливості отримання неприбутковими організаціями у будь-який час витягу з Реєстру (у разі бажання отримання витягу у паперовому вигляді), який може бути сформований у будь-якому контролюючому органі (ДПІ).  

Усі зміни, що вносяться до постанови № 440, можна переглянути тут (завантажити).

Форма Запиту про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (додаток 3 до Порядку) (завантажити).

Пояснювальна записка  (завантажити).

Порівняльна таблиця  (завантажити).

Джерело
ДФСУ
Рубрика:
Оподаткування / Інші податки
Теги:
Неприбуткові установи , Реєстрація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?