• Посилання скопійовано

Кабмін підкоригував порядок ведення Реєстру неприбутківців

Кабмін вніс зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру

Кабмін підкоригував порядок ведення Реєстру неприбутківців

Кабмін постановою від 16.12.2020 р. №1270 вніс зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.

Це пов'язано зі змінами, внесеними пп. 4 – 5 пункту 18 розділу І Закону №132-IX до Закону №755-IV. Зокрема, в частині інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами ДПС, а також стосовно переліку документів, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи.

Так, у Порядку уточнюється, що під час державної реєстрації створення юридичної особи у заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи заявник може зазначати прохання про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій без подання окремої заяви.

Згідно із Законом разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи технічний адміністратор ЄДР в електронній формі в установленому порядку забезпечує передачу до контролюючого органу відомостей зі заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи про включення підприємства, установи, організації до Реєстру.

На підставі отриманих в електронній формі з ЄДР відомостей зі заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи про включення підприємства, установи, організації до Реєстру в автоматичному режимі створюється електронна реєстраційна заява за формою 1-РН згідно з додатком 1

У разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів (або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) до контролюючого органу подається реєстраційна заява з позначкою "зміни", до якої додаються копії документів відповідно до пункту 6 цього Порядку. Заява та копії документів повинні бути подані протягом 10 календарних днів (раніше 30 к.д.) з дня державної реєстрації таких змін, а у разі, коли державна реєстрація змін не здійснюється, протягом 10 календарних днів (раніше 30 к.д.) з моменту виникнення зазначених обставин.

Також з метою уніфікації форм документів та прискорення надання адмінпослуг передбачається доповнення Порядку новими додатками:

  • 4. Витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • 5. Повідомлення про відсутність відомостей про платника  у Реєстрі неприбуткових установ та організацій.

Постанова набрала чинності 19 грудня 2020 року у зв'язку з її опублікуванням в "Урядовому кур'єрі".

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Інші податки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інші податки»