• Посилання скопійовано

При реєстрації платником ПДВ свідоцтво видаватися не буде

З 1 січня 2014 р. із Податкового кодексу передбачається виключення такого поняття, як свідоцтво платника ПДВ, а отже і при реєстрації свідоцтво видаватися не буде

При реєстрації платником ПДВ свідоцтво видаватися не буде

Інформація про реєстрацію нового платника ПДВ (або її анулювання) буде вноситися тільки до Реєстру платників податку.

Документально підтвердити статус платника ПДВ можна буде за допомогою витягу з Реєстру платників ПДВ. Даний витяг органи Міндоходів  зобов'язані будуть  надати  на  запит  платника  ПДВ протягом двох робочих днів безкоштовно й безумовно.

У разі зміни даних про платника податку, які стосуються податкового номера та/або найменування (прізвища, імені та по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника податку, а також встановлення розбіжностей чи помилок у записах реєстру платник ПДВ повинен подати заяву протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника податку або виникли інші підстави для перереєстрації.

Вищезазначені зміни передбачені у пункті 37 (щодо змін до статті 183 розділу V Податкового кодексу України) Закону України від 24.10.2013 р. № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень».

Джерело: ДФС у Кіровоградській області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»