• Посилання скопійовано

Що змінилося у реєстрації платників ПДВ з 16 березня? Офіційне роз'яснення ДФСУ

Податківці розповіли про три найважливіші зміни у Положенні про реєстрацію платників ПДВ, які набрали чинності 16 березня 2018 року

Що змінилося у реєстрації платників ПДВ з 16 березня? Офіційне роз'яснення ДФСУ

ДФСУ у листі від 20.03.2018 р. №8113/7/99-99-08-01-04-17 нагадує, що 16 березня 2018 року набрав чинності наказ Мінфіну від 16.01.2018 р. №7, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників ПДВ. Зокрема:

 

1) Розмежовано компетенцію територіальних органів ДФС у частині реалізації процедур формування та ведення реєстру платників ПДВ.

Зокрема, встановлено, що контролюючі органи в областях та Києві, Офіс великих платників податків та ДПІ, які їм підпорядковуються, здійснюють заходи з реєстрації та обліку платників ПДВ, що перебувають на їхній території, згідно із покладеними на них повноваженнями.

 

2) Уточнено питання реєстрації/анулювання реєстрації платником ПДВ юрособи, утвореної/припиненої шляхом перетворення

Зокрема, визначено порядок дій контролюючого органу у випадку, якщо юрособа, яка утворена в результаті перетворення, не подала до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за датою завершення перетворення, заяви для реєстрації або перереєстрації у порядку, передбаченому Положенням.

Встановлено, що у цьому випадку контролюючий орган приймає рішення про анулювання реєстрації юрособи, припиненої в результаті перетворення. Таке рішення приймається:

  • лише після спливу встановленого 10-денного строку;
  • у разі якщо новоутвореною юрособою не було подано заяви для реєстрації платником ПДВ (у випадку коли датою її державної реєстрації є дата завершення перетворення) або перереєстрації платника ПДВ (якщо датою її держреєстрації є дата державної реєстрації платника ПДВ – юридичної особи, припиненої в результаті перетворення).

 

3) Розширено перелік посадових осіб контролюючого органу, яким надається право підписувати (затверджувати) рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ та, відповідно, підписувати рішення про скасування цих рішень.

Зокрема, передбачена можливість підписання рішень про анулювання реєстрації за ф. № 6-РПДВ та ф. № 7-РПДВ, а також рішень про скасування цих рішень, не тільки керівником, але й заступником керівника і уповноваженою особою контролюючого органу.

При цьому встановлено, що примірники рішень за ф. № 6-РПДВ та ф. № 7-РПДВ зберігаються у контролюючих органах, які приймали ці рішення.

***

Також про зміни у Положенні про реєстрацію ПДВ ми писали тут>>

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»