• Посилання скопійовано

За яких умов для розблокування декількох ПН та РК можна подати один пакет документів? — нагадування від ДФС у м. Києві

Податківці нагадали, за яких умов для розблокування декількох податкових накладних та розрахунків коригування можна подати один пакет документів

За яких умов для розблокування декількох ПН та РК можна подати один пакет документів? — нагадування від ДФС у м. Києві

ДФС у м. Києві звертає увагу, що після набрання чинності Постанови КМУ від 21.02.2018 р. №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»платникам ПДВ надано право подати один пакет документів до декількох заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування, але за умови, якщо:

  • такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача – платника ПДВ за одним і тим самим договором;

або

  • у таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів за УКТ ЗЕД або кодами послуг за ДКПП).

Строки та форма подання «розблокувального» пакета документів (письмових пояснень та копій документів) не змінились: їх подають протягом 365 календарних днів з дати складання заблокованої податкової накладної/розрахунку коригування в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС.

Пункт 14 Постанови містить перелік документів, необхідних для прийняття Комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Це мають бути:

  • договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
  • договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій;
  • первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
  • розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій за зупиненими податковими накладними/розрахунками коригування за формою J(F)1312603.

Також податківці звертають увагу, що на офіційному веб-сайті ДФСУ розміщені та постійно оновлюються відомості щодо засобів електронного зв’язку, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.

***

Читайте також:

Усі новини на тему>>

Джерело: ДФС у м. Києві

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»