• Посилання скопійовано

На відокремленому підрозділі декілька РРО: як складати ПН за щоденним підсумком?

Скільки податкових накладних за щоденними підсумками зобов’язане складати головне підприємство у разі наявності в структурних підрозділах (магазинах), яким не делеговано право складання податкових накладних, декількох касових апаратів? Відповідь знайдемо в черговій ІПК податківців

На відокремленому підрозділі декілька РРО: як складати ПН за щоденним підсумком?

Коментар до ІПК ДПСУ від 24.10.2019 р. №988/6/99-00-07-03-02-15/ІПК

У платника ПДВ на дату виникнення ПЗ з ПДВ виникає обов'язок скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений ПКУ термін (п. 201.1 ПКУ).

Своєю чергою, п. 201.4 ПКУ визначено право скласти податкову накладну за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції), зокрема, у разі здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/РРО або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника).

При цьому податківці у ІПК від 24.10.2019 р. №988/6/99-00-07-03-02-15/ІПК роз’яснюють, що платник ПДВ – головне підприємство, до складу якого входять філії та/або структурні підрозділи (зокрема, магазини), які здійснюють операції з використанням касових апаратів та яким не делеговано право складання податкових накладних, може прийняти рішення щодо:

  • складання окремих податкових накладних за щоденними підсумками операцій за показниками кожного касового апарата структурного підрозділу (філії);
  • складання однієї податкової накладної за щоденними підсумками операцій за показниками всіх касових апаратів у структурних підрозділах (філіях).

Тобто платник ПДВ може складати як одну податкову накладну за щоденними підсумками по всіх касових апаратах структурного підрозділу, або окремі накладні за кожним касовим апаратом структурного підрозділу.

Водночас зареєстрований платник податку, до складу якого входять не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи, які самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, може делегувати право складання податкових накладних.

Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.

***

Читайте також:

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»