• Посилання скопійовано

Щодо виключення організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій - ДФСУ

Під час виключення організації з Реєстру раніше присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується з 01 липня 2017 року

 Щодо виключення організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій - ДФСУ

Відповідно до п. 35 підрозділу 4 Розділу XX "Перехідні положення" ПКУ неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом від 17.07.2015 р. №652, що не відповідають вимогам п. 133.4 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру зобов'язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу, - повідомляє ДФС у Харківській області.

Неприбуткові організації, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п. 133.4 ПКУ, після 01 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру.

Тимчасово, до 01 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених пп. 133.4.1ПКУ.

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлено постановою Кабміну від 13.07.2016 р. №440.

Згідно з абзацом шостим п. 2 постанови №440 неприбуткові організації, які у строк, установлений п. 35 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ, не привели свої установчі документи у відповідність до вимог, встановлених п. 133.4 ПКУ, та не надали копії таких документів контролюючому органу, виключаються контролюючим органом з Реєстру з урахуванням положень пп. 16 і 17 Порядку, затвердженого постановою №440.

Під час виключення організації з Реєстру раніше присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується з 01 липня 2017 року.

У подальшому, для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, підприємство повинно подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Постанови № 440 із позначкою у графі "Реєстрація" і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону  “Про державну реєстрацію юросіб, фізосіб — підприємців та громадських формувань”, а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом (п. 6 Порядку затвердженого постановою №440).

Джерело: ДФС у Харківській обл.

Рубрика: Оподаткування/Податок на прибуток

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Податок на прибуток»