Головна Усі новини Тематичні розсилки Контролюючі органи і перевірки

«Контролюючі органи і перевірки» №12(21) | 21.07.2018 р.

Двадцять перший лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхньої діяльності в цілому

Це – вже дванадцятий з початку року (і двадцять перший загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхньої діяльності в цілому. З моменту написання попередньої розсилки минуло два тижні, і нам є про що розповісти.

 

Цього разу ми:

  • знову поговоримо про оновлення податківцями плану-графіку перевірок на 2018 рік (тепер станом на липень);
  • визначимося, як правильно донарахувати індексацію до початку перевірки Держпраці, аби не було штрафів;
  • дізнаємося, як оскаржити рішення Офісу великих платників;
  • розповімо, чи визнає Держпраці виправленням помилки несвоєчасну виплату компенсації за невикористані відпустки;
  • наведемо поради адвоката: що робити у разі перевірки ДФС або Держпраці;
  • з’ясуємо, до чого призведе несвоєчасне повернення підзвітних сум;
  • розкажемо про встановлення Держказначейством перехідного періоду для застосовування нових рахунків;
  • …а також проінформуємо про зміни у порядку оформлення результатів документальних перевірок юросіб.

Гарного вам читання!

***

Чергове оновлення плану-графіка перевірок на 2018 рік (станом на липень)
Прямо у День бухаглтера та аудитора, 16 липня, ДФСУ оприлюднила оновлений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік з урахуванням коригування (липень 2018 року). Згідно з ним, у 2018 році відбудеться 8518 планових податкових перевірок. Це на 62 перевірки більше, ніж у плані-графіку за червень.

Нашу новну про це ви можете прочитати тут, а перевірити в 1 клік, чи не потрапила ваша компанія до оновленого плану-графіка перевірок ДФСУ, Держпраці та ще 22 контролюючих органів ви можете прямо зараз в онлайн-сервісі VKURSI.

Для цього достатньо ввести код ЄДРПОУ або назву компанії у поле пошуку – і вже через деілька секунд у сформованому досьє ви зможете переглядати розділ «Графік перевірок».

«Розпочати перевірку!


Старі рахунки для сплати податків діють до 11 вересня
6 липня Держказначейство проінформувало, що встановлено перехідний період щодо застосування рахунків - до 11 вересня. На цей час старі рахунки для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів залишаються діючими.

Зверніть увагу! Усі податки та збори, перераховані на старі рахунки, не втрачаються, не повертаються, не потребують додаткових зусиль на переадресацію, а зараховуються відповідно до визначених призначень та відповідно до бюджетного законодавства.

Тож тим, хто помилково сплатив за старими реквізитами після 2 липня, ці кошти будуть зараховані. Вдруге сплачувати податки не потрібно!

На час перехідного періоду (до 11 вересня 2018 року) виконання операцій як за старими, так і за новими рахунками здійснюються у штатному режимі. Крім того, Держказначейство вказало, що рахунки для сплати ЄСВ з 02.07.2018 року не змінилися.

Зауважимо, що податківці із Хмельницької області розмістили аналогічне повідомлення, але кінцевою датою застосування старих рахунків за їхньою інформацією є 10 вересня. Про це теж читайте у нашій новині.

А з новими рахунками для сплати податків у розрізі областей можна ознайомитися тут.

 

Найбільші порушення фізичних осіб за результатами перевірок ДФС
ДФСУ на своєму офіційному сайті розмістила повідомлення щодо найбільш поширених порушень, які виявляються під час перевірок фізосіб. Ними є:

  • зволікання громадянами із декларуванням своїх доходів;
  • ухиляння від сплати податків при виплаті заробітної плати;
  • недотримання умов спрощеної системи оподаткування;
  • приховування доходів, що надійшли на розрахункові рахунки.

 

Як оскаржити рішення Офісу великих платників?
Відповідь на це питання міститься у підкатегорії 133.01 ресурсу «ЗІР». У ній вказано, що для великих платників податків, які обслуговуються в Офісі великих платників податків ДФС, в тому числі в його відокремлених підрозділах, діє однорівнева система адміністративного оскарження.

Тому скарги на рішення Офісу великих платників податків ДФС (у тому числі на рішення управлінь Офісу великих платників податків в областях) подаються до Державної фіскальної служби України.

Про це читайте тут.

 

Порядок оформлення результатів документальних перевірок юросіб змінено
Мінфін наказом від 05.06.2018 р. №547 вніс зміни до Порядку №727. За змінами:

  1. У разі незгоди платника податків з висновками документальної перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті перевірки, він має право подати свої заперечення та/або додаткові документи;

  2. Один примірник акта (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів перевірки зберігається в податковому органі, який здійснював перевірку;

  3. Строк зберігання актів (довідок) та інших матеріалів документальних перевірок у податкових органах становить 5 років (у разі оскарження результатів перевірки строк збільшується (за потреби).

Наказ №547 набере чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування; читайте про це у новині.



Несвоєчасне повернення підзвітних сум: яка передбачена відповідальність?
Податківці в підкатегорії 109.21 ресурсу «ЗІР» наголосили: «при скасуванні відрядження працівник має повернути виданий йому аванс до каси протягом трьох банківських днів з дня прийняття рішення про відміну поїздки».

Такий висновок вони зробили на підставі Інструкції №59. Але норми цієї Інструкції поширюються тільки на бюджетні установи. В ПКУ і в Положенні №148 строків повернення підзвітних коштів при скасуванні відрядження наразі немає. Тож краще дотримуватися строку повернення три банківських дні, аби при перевірках не платити штрафів.

Щодо відповідальності. Для працівника несвоєчасно повернута сума буде об'єктом оподаткування ПДФО та військовим збором. На підприємство при перевірці ДФС чекатиме штраф за перевищення встановлених строків використання виданої під звіт готівки у розмірі 25% несвоєчасно повернутої суми.

 

Що робити у разі перевірки ДФС або Держпраці – поради від Олександра Смирнова
Що робити, якщо на ваше підприємство прийшла перевірка ДФС? З чого слід почати спілкування? Як зафіксувати факт приходу? Ось вам 5 порад:

  1. Почніть перевірку з вручення інспектору-ревізору журналу реєстрації перевірок;
  2. Після цього ознайомтеся з документами, які вам повинен вручити інспектор;
  3. Обов`язково повідомте про перевірку керівнику;
  4. Перевірку повинен супроводжувати бухгалтер;
  5. За результатами перевірки не забудьте отримати акт про її проведення.

Докладніше про це читайте тут, а ще 7 порад у разі перевірки інспеції з праці ви знайдете ось тут.

 

Наостанок – дві аналітики від редакції
Верховний Суд допускає можливість виправити порушення щодо ненарахування індексації до початку перевірки Держпраці. Але потрібно дотримуватися окремих умов. Яких саме – читайте тут.

Несвоєчасно виплатили компенсацію за невикористані відпустки, але виправили це. Чи буде штраф при перевірках Держпраці? Про це ми розповіли у своєму коментарі до листа Держпраці від 07.05.2018 р. №3571/4.1/4.1-ДП-11.

***

Наразі це все.
Більше новин на тему перевірок ви знайдете тут, а консультацій – ось тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Доступ до повного тексту цієї новини можливий лише для передплатників пакетів «Експерт», «Профі» та «Тематичні розсилки від редакції». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, перейшовши за посиланням;  вартість мінімального пакету «Тематичні розсилки» становить лише 49 грн на місяць.

Дякуємо за розуміння.

Автор:
«Дебет-Кредит»
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Тематичні розсилки / Контролюючі органи і перевірки
Теги:
Контрольно-ревізійна служба , Перевірки , ДФСУ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Коментарі: 0

Новини по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?