• Посилання скопійовано

«Контролюючі органи і перевірки» №10(41) | 28.05.2019 р.

Сорок перший лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхній діяльності в цілому

«Контролюючі органи і перевірки» №10(41) | 28.05.2019 р.

Це – десятий з початку року (і сорок перший загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхній діяльності в цілому.

З моменту написання попередньої розсилки минуло майже два тижні, і нам є про що розповісти.

 

Цього разу ми:

  • повідомимо про держреєстрацію нової податкової служби України;
  • проінформуємо про скасування порядку проведення інспекторами з праці інспекційних відвідувань з питань праці та як у такій ситуації Дежпраці буде проводити свої перевірки;
  • дізнаємося про появу проекту нового порядку Держпраці щодо інспекційних відвідувань на заміну скасованого;
  • поговоримо про чергове оновлення плану-графіка перевірок ДФС на 2019 рік щодо ФОПів;
  • зазначимо, що новий голова ДПС хоче модернізувати Е-кабінет;
  • розповімо, як податківці при перевірках визнають фіктивними послуги з перевезення товару.

Гарного вам читання!

***

 

Порядки проведення виїзних перевірок та інспекційних відвідувань Держпраці визнано незаконними і нечинними
14 травня 2019 року постанову КМУ №295 визнано нечинною. Такий висновок зробив Шостий апеляційний адміністративний суд у справі №826/8917/17. З текстом судового рішення можна ознайомитися тут>>>

17 травня голова ДРС під час свого брифінгу наголосила, що з 14 травня 2019 року планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) можуть здійснюватися Держпраці у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

А згодом, 23 травня, представники Держпраці під час круглого столу вказали, що не планують припиняти інспекційні відвідування після визнання Постанови №295 нечинною. Інспектори продовжать здійснювати перевірки, але вже на підставі міжнародних конвенцій з питань праці та Закону №877.

 

Держпраці розробила новий порядок перевірок роботодавців
23 травня Держпраці розробила та оприлюднила проект постанови КМУ «Деякі питання здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю». Ним пропонується затвердити:

  • новий Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю (завантажити);

  • новий Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю (завантажити);

  • зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення (завантажити).

Звертаємо увагу: за проектом нового порядку інспектори з праці не будуть притягати до відповідальності роботодавців у разі виконання вимог припису.

 

Новостворену державну податкову службу зареєстрували в ЄДР
Новостворена в Україні Державна податкова служба отримала реєстрацію як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій.

Як свідчать дані реєстру, служба отримала код ЄДРПОУ 43005393, що знаходиться за адресою: Львівська площа, 8 у Києві, а її керівником є Сергій Верланов.

Зазначається, що підставою для створення служби є постанова КМУ від 18 грудня 2018 року. Дата державної реєстрації служби – 17 травня. Про це ми писали тут.

 

Верланов планує модернізувати Електронний кабінет ДФС
На засіданні Уряду призначений на посаду голови ДПСУ Сергій Верланов представив стратегію розвитку податкової служби.

За його словами, оскільки майбутнє за діджиталізацією та ІТ-рішеннями, ДПС продовжить розпочату роботу над розвитком сервісних функцій, модернізацією ІТ-сервісів та платформ. Модернізацію очікує й Електронний кабінет платника.

«Наша мета – якнайменша кількість контактів між працівниками Державної податкової служби та платником податків. В ідеалі все має відбутися у смартфоні, онлайн», – впевнений очільник податкової служби.

 

Коли складені ТТН не підтверджують послуги з перевезення?
Податківці з Офісу великих платників податків ДФСУ розповіли, що безтоварні операції з нереальними перевізниками – одна з найпоширеніших схем ухилення від оподаткування. Тому товарно-транспортні накладні (ТТН), їх оформлення, перевізники та замовники є об’єктом особливої уваги контролюючих органів.

Відпрацювання ризикових контрагентів, фінансово-господарських операцій з зазначеними контрагентами, щодо умов перевезення, пунктів навантаження та пунктів доставки, водіїв, які здійснювали перевезення та самих власників транспортних засобів здійснюється за допомогою Єдиного реєстру податкових накладних, ІТС «Податковий блок», АІС «Митниця» та іншими наявними базами даних.

 

До уваги підприємців! Оновлено план-графік перевірок ДФС на 2019 рік
Податківці оприлюднили підкоригований III розділ «Документальні планові перевірки платників податків - фізичних осіб» (станом на 17.05.2019 р.). За ним, у 2019 році планувалося перевірити 1650 ФОП.

Проте 20 травня цей розділ був знову оновлений (станом на 20.05.2019 р.). За оновленими даними, у 2019 році податківці планують перевірити 1655 фізосіб-підприємців.

Завантажити цей розділ плану-графіка можна у нас на порталі або безпосередньо на сайті ДФСУ.

***

 

Наразі це все.
Більше новин на тему перевірок ви знайдете тут, а консультацій – ось тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Тематичні розсилки/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»