Головна Усі новини Тематичні розсилки Неприбуткові організації

«Неприбуткові організації» №9(27) | 30.10.2019 р.

Двадцять сьомий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам

Це – вже двадцять сьомий (і дев’ятий у 2019 році) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам.

З моменту написання попереднього листа минуло більше місяця, і нам є про що розповісти.

 

Цього разу:

  • дізнаємося, як звітувати неприбутковій організації у разі втрати статусу;
  • нагадаємо, як неприбутківцю отримати витяг з Реєстру;
  • розповімо, що буде чекати на неприбутківця у разі неповідомлення ДПС про зміни статутного капіталу;
  • проінформуємо, що ДМС планує запустити електронний реєстр отримувачів гуманітарної допомоги;
  • поговоримо про податкові наслідки у разі виплати неприбутковою організацією доходу нерезиденту;
  • зупинимося на функціях профспілок.

Гарного Вам читання!

***

 

Втратили статус неприбуткової організації: як звітувати з прибутку?
Харківські податківці повідомили, що за період з першого дня місяця, наступного за місяцем порушення, по 31 грудня звітного року така неприбуткова організація зобов’язана щокварталу подавати до ДПС декларацію, сплачувати податок на прибуток у строк для квартального періоду та подавати фінансову звітність у порядку, встановленому для платників податку на прибуток.

 

Як неприбутківцю отримати витяг з Реєстру?
По-перше, у запиті зазначається код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі. Запит обов’язково повинен бути підписаний керівником неприбуткової організації, із зазначенням дати.

По-друге, за запитом неприбуткової організації ДПС надає їй безоплатно протягом трьох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру.

Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків. Про це ми писали ось тут.

 

Неприбуткова організація змінила свій статут, але не повідомила про це ДПС: які наслідки?
Податківці у підкатегорії 102.25 «ЗІР» зазначили: якщо неприбуткова організація після внесення змін до установчих документів не подала до ДПС реєстраційну заяву з позначкою «зміни» протягом 30 к.дн. з дня державної реєстрації таких змін, то до такої неприбуткової організації (установи) застосовується штраф у розмірі 510 грн.

У разі неусунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року неприбутковою організацією, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, до такої організації застосовується штраф у розмірі 1020 грн. Докладніше про це читайте у нашій новині.

 

ДМС планує запустити електронний реєстр отримувачів гуманітарної допомоги
Про це під час брифінгу заявив голова Державної митної служби Максим Нефьодов.

«Хочеться зробити повністю електронний реєстр, де ми будемо бачити, хто отримує, що отримує, від кого і наскільки часто», – сказав він.

За інформацією Нефьодова, не менш як половина благодійних вантажів в'їжджає до України як товарний експорт, тому відправник отримує повернення ПДВ.

За його словами, зараз питання отримання гумдопомоги перебуває у віданні комісії при Мінсоцполітики.

Нефьодов додав, що реєстр можуть запустити як пілотний проект при Кабміні за рахунок грантових коштів.

 

Неприбуткова організація виплачує дохід нерезиденту: які податкові наслідки?
Дніпропетровські податківці нагадали, що резидент або постійне представництво нерезидента у разі виплати доходу на користь нерезидента або уповноваженої ним особи з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в національній валюті), утримують податок за ставкою в розмірі 15%.

Таке утримання здійснюється за рахунок їхньої суми та за їх рахунок. Податок сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.

Отже, при виплаті доходу нерезиденту неприбутковою організацією на таку неприбуткову організацію покладено зобов’язання з утримання податку з доходів нерезидента, який перераховується до бюджету.

 

І наостанок – аналітика від редакції
Як функціонує профспілка? Які завдання вона має виконувати? Які виплати вона має право проводити зі своїми членами? Про це читайте тут.

***

 

Наразі це все.
Більше новин щодо діяльності неприбуткових установ читайте тут, а консультацій – ось тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Доступ до повного тексту цієї новини можливий лише для передплатників пакетів «Експерт», «Профі» та «Тематичні розсилки від редакції». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, перейшовши за посиланням;  вартість мінімального пакету «Тематичні розсилки» становить лише 59 грн на місяць.

Дякуємо за розуміння.

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Тематичні розсилки / Неприбуткові організації
Теги:
Неприбуткові установи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 0

Новини по темі