• Посилання скопійовано

Положення про Електронний кабінет платника податку: проект

ДФСУ оприлюднила проект постанови Кабміну «Про затвердження Положення про Електронний кабінет платника»

Положення про Електронний кабінет платника податку: проект

Державна фіскальна служба України повідомила про розроблення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Електронний кабінет платника».

Проект розроблено з метою реалізації платниками та контролюючими органами своїх прав та обов’язків, створення комфортних умов платникам, розвитку електронних сервісів на базі сучасних інформаційних технологій.

Проектом регуляторного акта визначається:

- перелік послуг, які розміщуються та/або надаються контролюючими органами через Електронний кабінет платника (далі - ЕКП);

- порядок ідентифікації і доступу платника до Електронного кабінету платника.  

Як зазначено у проекті Положення, основною метою роботи ЕПК є надання можливості платникам взаємодіяти з контролюючими органами у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет. 

ЕКП включає відкриту та приватну частини (особистий кабінет).

Вхід до відкритої частини здійснюється без ідентифікації особи. 

Через відкриту частину платнику надаються:

  • інформація з реєстрів ДФС, які є загальнодоступними, 
  • довідкова інформація (місцезнаходження, телефони контролюючих органів, тощо).
  • можливість відправити електронне звернення, запит на отримання публічної інформації;
  • реквізити рахунків для сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску;
  • бланки податкової звітності;
  • податковий календар;
  • новини;
  • інша інформація, яка відноситься до компетенції контролюючих органів та відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню

Вхід до приватної частини (особистий кабінет) здійснюється з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, що мають право підпису),  наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів. Після ідентифікації в приватній частині платнику надається:

  • доступ до особистої інформації (індивідуальний податковий календар, реєстраційні та облікові дані, дані про об’єкти оподаткування, дані податкового обліку і реєстрів, дані інтегрованих карток, дані системи електронного адміністрування податку на додану вартість, перелік отриманих документів та поданої звітності, інша інформація);
  • можливість записатися на особистий прийом, направити листи, звернення, клопотання, скарги, повідомлення до органів ДФС, заяви на реєстрацію платником окремих податків, інші документи, подання яких в електронному вигляді передбачено чинним законодавством;
  • отримувати консультації та роз’яснення щодо застосування законодавства з питань податкової, митної політики та політики з питань адміністрування єдиного внеску;
  • сформувати, переглянути та направити податкову, фінансову, статистичну звітність та звітність зі сплати єдиного внеску;
  • сформувати та направити запит на отримання інформації;
  • зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в ЄРПН;
  • сформувати та заповнити платіжні документи щодо сплати податків і зборів;
  • провести звірку стану розрахунків з бюджетом;
  • сплатити податки, збори, платежі, єдиний внесок (для фізичних осіб);
  • отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків (для фізичних осіб);
  • підписатися на розсилку інформації від контролюючих органів; 
  • подати запити для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які платник отримує під час особистого звернення до конролюючих органів;
  • скористатися іншими електронними сервісами;
  • отримати інші послуги, надання яких передбачено чинним законодавством в електронному вигляді та які пов’язані з реалізацією прав та обов’язків платника відповідно до вимог чинного законодавства з питань податкової, митної політики та політики з питань адміністрування єдиного внеску, з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних.

Зауваження та пропозиції до проекту постанови приймаються упродовж одного місяця з дати його оприлюднення (тобто до 18.08.2016 р.) на адресу розробника:

 - поштову – 04655, МПС, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Державна фіскальна служба України;

 - електронну – infozvit@sfs.gov.ua

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»