• Посилання скопійовано

Новий порядок обміну електронними документами з контролюючими органами - в дії

15 листопада набрав чинності новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Новий порядок обміну електронними документами з контролюючими органами - в дії

Нагадаємо, що Мінфін наказом від 06.06.2017 р.  № 557  затвердив новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами.

Як прописано в наказі, він набирає чинності через два місяці з дня його офіційного опублікування. Опублікований 15.09.2017 р. в "Офіційному віснику України" № 72. Таким чином, наказ набрав чинності сьогодні, 15 листопада 2017 року.

Порядок визначає основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб'єктами електронного документообігу.

Так, електронний документообіг здійснюватиметься відповідно до законодавства та на підставі договору, що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу.

Суб’єкти електронного документообігу, які здійснюють його на договірних засадах, самостійно визначатимуть режим доступу до електронних документів, що містять конфіденційну інформацію, та встановлюватимуть для них систему (способи) захисту. 

До цих суб'єктів належать автор, підписувач та адресат, які набувають передбачених законодавством та Договором прав і обов'язків у процесі електронного документообігу. Автором (адресатом) можуть бути юрособа, самозайнята особа, фізособа, податковий агент, контролюючий орган , орган державної влади або місцевого самоврядування, які створили електронний документ або, відповідно, яким він адресується. Окремо визначається підписувач — це посадова або уповноважена особа суб'єкта електронного документообігу, яка на законних підставах від свого імені або за дорученням особи, яку представляє, завершує процес створення електронного документа шляхом накладання ЕЦП.

Докладно про новий Порядок читайте у новині та в аналітичному матеріалі "Електронне спілкування з держорганами" (для передплатників).

****

UPD

Згідно з роз'ясненням ДФСУ, договори про визнання електронних документів та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (ЕЦП), які станом на 15.11.2017 р., продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав.

У зв’язку із запровадженням з 01.01.2018 р. інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Мінфіну від 14.07.2017 р. №637можливість подання Заяви про приєднання до Договору забезпечуватиметься, починаючи з 01.01.2018 р.

У період з 01.12.2017 р. по 01.01.2018 р. Договори укладатимуться за формою, що діяла до набрання чинності наказу № 557. Докладніше>>

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»