• Посилання скопійовано

Уряд схвалив Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху

Метою Стратегії є зниження рівня смертності внаслідок ДТП щонайменше на 30% до 2020 року

Уряд схвалив Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху

Кабмін розпорядженням від 14.06.2017 р. №481-р схвалив Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року.

Метою Стратегії є зниження рівня смертності внаслідок ДТП щонайменше на 30 % до 2020 року, ступеня тяжкості наслідків ДТП для учасників дорожнього руху та зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму, а також запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров'я населення.

Основними напрямами реалізації Стратегії, зокрема, є:

  • проведення аналізу та удосконалення законодавства з питань безпеки дорожнього руху з метою забезпечення відповідності найкращим законодавчим стандартам, які діють в країнах Європи з найбезпечнішими дорожньо-транспортними системами;
  • розроблення законодавства про дорожній рух з метою врегулювання всіх сфер життєдіяльності, у тому числі питання відповідальності за вчинені правопорушення та більш суворого покарання злісних порушників;
  • створення єдиної національної бази даних, що об'єднує інформацію про реєстрацію ТЗ, правопорушення, видані права водія, санкції щодо перевізників, що сприятиме підвищенню ефективності роботи правоохоронних органів і виявленню порушників;
  • удосконалення системи страхування у сфері безпеки дорожнього руху;
  • гармонізація стандартів проектування та будівництва доріг відповідно до стандартів ЄС та кращих практик інших країн;
  • реформування системи здійснення контролю за технічним станом ТЗ згідно з Директивою 2009/40/ЄС Європейського Парламенту і Ради від 6 травня 2009 р. про перевірку технічного стану моторних транспортних засобів та їх причепів на придатність до експлуатування;
  • запровадження проведення перевірки технічного стану ТЗ під час їх експлуатації на дорозі;
  • забезпечення здійснення ефективного державного нагляду та контролю за дотриманням вимог безпеки дорожнього руху суб'єктами господарювання, які провадять діяльність з перевезення пасажирів і вантажів, у тому числі дієвого контролю за дотриманням водіями режиму праці та відпочинку;
  • забезпечення здійснення системного контролю габаритно-вагових параметрів ТЗ та встановлення заборони подальшого руху ТЗ, за наслідками перевірки яких встановлено, що їх габаритно-вагові параметри перевищують нормативні;
  • підвищення відповідальності за порушення габаритно-вагових параметрів ТЗ;
  • запровадження європейської системи допуску до ринку автомобільних перевезень пасажирів та вантажів;
  • забезпечення функціонування системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху (зокрема, прийняття необхідних нормативно-правових актів та здійснення інших заходів, спрямованих на впровадження зазначеної системи в Україні) з метою зменшення кількості таких порушень та тяжкості їх наслідків.

Джерело: Урядовий портал

Рубрика: Суспільство і життя/Авто

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Авто»