• Посилання скопійовано

Як працюватимуть Центри надання адміністративних послуг

Уряд продовжує роботу над удосконаленням функціонування мережі центрів надання адміністративних послуг

Як працюватимуть Центри надання адміністративних послуг

Кабмін постановою від 31.08.2016 р. № 565 вніс зміни до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг, затвердженого постановою КМУ від 20.02.2013 р. № 118, якими уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.

Змінами уточнено, що у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:

  • прийняття звітів, декларацій та скарг,
  • надання консультацій,
  • прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,
  • укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).

У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр.

У центрах, утворених при виконавчих органах міських рад міст, що є адміністративними центрами областей, Автономної Республіки Крим, а також при Київській та Севастопольській міських, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністраціях, час прийому суб’єктів звернень становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день.

В інших центрах — не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день.

У територіальних підрозділах центру та у віддалених робочих місцях адміністраторів центру час прийому суб’єктів звернень визначається органом (посадовою особою), що утворив центр.

При цьому прийом суб’єктів звернень у центрі здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.

За рішенням органу (посадової особи), що утворив центр, час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»