• Посилання скопійовано

У разі зміни місця обліку платнику потрібно отримати нові електронні ключі

У разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізособи, заявнику потрібно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів з недостовірною інформацією та надати реєстраційні документи для формування нових посилених сертифікатів

У разі зміни місця обліку платнику потрібно отримати нові електронні ключі

Як повідомляє ДФС у Луганській області, відповідно до ст. 7 Закону від 22.05.2003 р. №852 «Про електронний цифровий підпис» та пп. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФСУ від 29.11.2017 р. №150, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа та/або реєстраційній картці.

Таким чином, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.

***

Читайте також:21 лютого доступ до електронних сервісів АЦСК ІДД ДФС може бути обмежено

Джерело: ДФС у Луганській області

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»