• Посилання скопійовано

Чи можна повернути товар, куплений під час розпродажу?

Буває, що річ, куплена під час розпродажу, виявляється бракованою. А продавці запевняють, що здати її не можна: ми вам продали дешевше, отже, нічого права качати. Чи законно це?

Деякі продавці, буває, що і відверто помиляються і вже на стадії купівлі кажуть: майте на увазі, товар ми у вас назад не візьмемо у жодному разі. Інші продавці кажуть про це тільки тоді, коли ви прийшли вже з проблемою.
Як розповіли у Всеукраїнській організації «Якість життя», закон ніяк не розрізняє наслідки купівлі товару у звичайному магазині за звичайну ціну і наслідки купівлі його під час розпродажу. Так само закон свідчить, що ціна підлягає узгодженню у кожному окремому випадку між покупцем і продавцем. І наявність знижки, навіть найбільшої, ніяк не впливає на ваші права, пов'язані з обміном і поверненням товару.
Твердження продавця про те, що товар, куплений під час розпродажу, обміну і поверненню не підлягає, є порушенням закону.
Можливі ситуації, коли ви купуєте товар з будь-яким дефектом за нижчою ціною. У цьому випадку у товарному чеку продавець повинен зробити відповідну відмітку. Тоді цей дефект не може бути приводом для обміну або повернення товару, але інший брак, не зафіксований у товарному чеку, — може!
Бракований товар, куплений під час розпродажу або акції, можна повернути, як і будь-який інший.
Якщо гарантійний термін становить менше двох років, ви маєте право протягом двох років звернутися за захистом своїх прав. Якщо товар є технічно складним, у вас є 14 днів для його повернення, якщо протягом цього часу недолік було виявлено. І за межами цих 14 днів у вас є право на безкоштовний гарантійний ремонт цього товару. А за неможливості ремонту — заміну або повернення товару.
Якщо продавець відмовляється відшкодувати збитки, споживач має право звернутися до правоохоронних органів, організації із захисту прав споживачів, територіальних органів Держспоживстандарту.
У Києві можна звернутися до Держінспекції з прав споживачів — Київ, телефон «гарячої лінії» (044) 528-92-05, dssu@dssu.gov.ua або до Всеукраїнської організації «Якість життя» — Київ, тел. (044) 254-22-63, info@yakist.com

Джерело: Delfi.ua

Рубрика: Право і відповідальність/Захист прав споживачів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Захист прав споживачів»