• Посилання скопійовано

АМКУ вимагає від мобільних операторів не підвищувати тарифи під час карантину

АМКУ вимагає утриматись від підвищення вартості тарифних планів, закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів

АМКУ вимагає від мобільних операторів не підвищувати тарифи під час карантину

На сьогоднішній день на всій території України введено карантин та обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), - пише прес-служба Антимонопольного комітету України.

З метою запобігання поширенню COVID-19 більшість громадян України вимушені залишатись в ізоляції та/або працювати дистанційно.

Ізоляція громадян, можливість отримання інформації виключно з використанням комунікаційних засобів [засобів зв’язку, в тому числі мобільного (рухомого)] та необхідність дистанційної роботи призведуть до збільшення обсягів споживання послуг мобільних операторів, і як наслідок, можуть призвести до збільшення витрат населення на оплату послуг рухомого (мобільного) зв’язку.

В умовах зосередженості органів влади здебільшого на необхідності запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) та подолання наслідків, до яких може призвести тимчасове введення карантинних заходів, існують ризики вчинення учасниками ринку послуг рухомого (мобільного) зв’язку, з метою отримання надприбутків, узгоджених/схожих дій, які можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції шляхом одночасного або узгодженого:

  • підвищення вартості тарифних планів;
  • закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів;
  • автоматичне (примусове) переведення абонентів на дорожчий тарифний план;
  • погіршення якості надання послуг тощо.

Одночасні/схожі дії операторів мобільного зв’язку у вигляді призупинення, зміни тарифних планів та якості надання послуг мобільного зв’язку можуть призвести до:

  • унеможливлення користувачами (абонентами) вчасно отримувати інформацію (зокрема через використання комунікаційних засобів) та виконання професійних обов’язків;
  • покладення тягаря, у вигляді додаткових фінансових витрат, на користувачів послуг рухомого (мобільного) зв’язку – громадян України та суб’єктів господарювання, які в умовах ізоляції та дистанційної роботи вимушені користуватись послугами в більших обсягах та потребують стабільної якості надання цих послуг тощо.

Враховуючи викладене, такі одночасні/схожі дії  ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна» і ТОВ «лайфселл» можуть бути кваліфіковані як антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання.

З метою здійснення заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, 26 березня 2020 року АМКУ надав ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна» і ТОВ «лайфселл» обов’язкові для виконання рекомендації такого змісту:

  • У зв’язку з впровадженням обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), запобігати порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема утриматись від підвищення вартості тарифних планів, закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів, автоматичного (примусового) переведення абонентів на дорожчий тарифний план, погіршення якості надання послуг.

Джерело: Прес-служба Антимонопольного комітету

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»