• Посилання скопійовано

З 10 липня - нові форми реєстраційних документів для отримання ЕЦП

АЦСК ІДД ДФС повідомив про затвердження нових форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

З 10 липня - нові форми  реєстраційних документів для отримання ЕЦП

АЦСК ІДД ДФС повідомили, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 р. №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:

  • Договір про надання послуг електронного цифрового підпису
  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);
  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису наберуть чинності з 10 липня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 7 липня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

Джерело: АЦСК ІДД ДФС

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»