M.E.Doc звертає увагу платників податків, що у зв’язку з реорганізацією та перейменуванням ДФС на ДПС Державною податковою службою були запроваджені нові договори про визнання електронних документів.
Переглянути перелік договорів можна тут>>
Договори укладаються з ГУ ДПС відповідно до наказу Мінфіну №557. Платники податків укладають Договір про визнання електронних документів з головними управліннями ДПС.
Також зауважують, що платникам, у яких договори уже укладені, переукладати їх не потрібно! Укладені договори діють до закінчення терміну дії сертифікатів.
Увага! Платникам, які подають заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів, необхідно обирати Договір з Головним управлінням ДПС.
Звертаємо увагу! Нові договори у розрізі всіх областей оприлюднено в Е-кабінеті ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/contract
***
Довідник "Договори про визнання електронних документів" зі змінами є у програмі M.E.Doc, починаючи з версії 11.01.020.