Головна Усі новини Облік та звітність Автоматизація

З 21 травня діє оновлений порядок функціонування Е-кабінету

Мінфін затвердив зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету. Зокрема, введені нові правила листування платника податків з ДПС через Електронний кабінет та обов'язок ДПС повідомляти про помилки у роботі Е-кабінету. Ці правила почали діяти з 21 травня

Мінфін наказом від 18.03.2021 р. №159 затвердив зміни до Порядку функціонування Е-кабінету.  Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Його опубліковано в "Офіційному віснику" №38 від 21.05.2021 р. Відповідно він почав працювати з 21 травня. Що зміниться в роботі Е-кабінету - розповімо далі.

 

Листування ДПС з платниками через Е-кабінет

Наказом №159 передбачено доповнення Порядку функціонування Електронного кабінету пунктами щодо листування контролюючих органів через Електронний кабінет з платниками податків, які:

  • подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті;
  • подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Зауважимо, що нові можливості застосування Електронного кабінету, передбачені змінами до ПКУ, ми вже розглядали докладно тут. Ці зміни працюють ще з 8 листопада 2020 року. Тож Наказ №159 привів Порядок функціонування Електронного кабінету у відповідність до ПКУ.

 

Як відмовитися від листування через Е-кабінет?

За змінами, внесеними до п. 21 Порядку №637, платник податків один раз протягом року може надіслати ДПС через Е-кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за відповідною формою. Цю форму затверджено у новому додатку 4 до Порядку №637.

Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.

 

Обов'язок ДПС повідомляти про помилки у роботі Е-кабінету

Повідомлення про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічний збій в роботі Електронного кабінету зі зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про їх усунення зі зазначенням дати та часу їх завершення розміщуються на офіційному вебпорталі ДПС.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор:
Русанова Ганна
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Облік та звітність / Автоматизація
Теги:
Електронний документ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 10

Новини по темі

Консультації по темі