ДФС у Хмельницькій області повідомляє, що для подання звітів в електронному вигляді потрібно:
1) отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;
2) зареєструватися в Електронному кабінеті, розміщеному на сайті ДФСУ, за допомогою отриманого електронного ключа як користувач Електронного кабінету;
3) заповнити та надіслати засобами електронного зв’язку Договір про визнання електронного документообігу;
4) після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу можна звітувати до контролюючого органу в електронному вигляді.
Податківці наголошують, що подаючи таку звітність платники податків значно економлять свій час та кошти, адже уже немає потреби відвідувати ДФС та придбавати бланки звітності. Ще одним приємним бонусом є те, що при електронному звітуванні немає потреби контролювати за зміною форм бланків звітності, адже це оперативно оновлює програма.
Серед інших переваг електронної звітності податківці виділяють такі:
- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;
- при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;
- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу.