Для фізичних осіб – платників податків сервіси для громадян виокремлені в окремий Е-кабінет, який, зокрема, надає можливість подати податкову декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді та надати додаткові документи в електронному вигляді. При цьому доступ до Е-кабінету для громадян здійснюється після проходження електронної ідентифікації з урахуванням вимог ПКУ та законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (пп. 166.2.1 ПКУ).
Тобто, особа, що навчається у вищому навчальному закладі та має намір скористатися правом на податкову знижку додає до декларації про майновий стан і доходи: копію договору про надання освітніх послуг та відповідні платіжні і розрахункові документи. З листівкою можна ознайомитися ось тут.
Від редакції: Нагадаємо, що наразі сервіс Е-кабінету надає можливість направити податкову декларацію до ДФС з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим «Документ довільної форми». Про це зазначали податківці ось тут та на окремому відео на цю тему тут.