Державна податкова служба України повідомляє, що інформаційно-комунікаційні системи ДПС здійснюють авторизацію, підписання та прийняття електронних документів з використанням кваліфікованих електронних підписів на захищених носіях та «хмарних» КЕП:
- Єдине вікно подання електронної звітності - приймає електроні документи, які підписані КЕП на захищених носіях та «хмарних» КЕП усіх авторизованих надавачів електронних довірчих послуг;
- Електронний кабінет авторизує користувачів з використанням КЕП на захищених носіях та «хмарних» КЕП КНЕДП: ДІЯ, Приватбанк, Депозит Сайн, ЦСК Україна. Надає можливість підписання документів КЕП на захищених носіях та «хмарних» КЕП КНЕДП Приватбанк, Депозит Сайн, ЦСК Україна.
Також ДПС планує надавати безкоштовні послуги бізнесу з дистанційної перегенерації особистих ключів КНЕДП ІДД ДПС, які наразі зберігаються на незахищених носіях ключової інформації з подальшим їх зберіганням у «хмарі», у захищеному носієві ключової інформації.
На сьогодні користувачі довірчих послуг КНЕДП ІДД ДПС мають змогу дистанційно перегенерувати особисті ключі, що зберігаються на незахищених носіях ключової інформації на власний захищений носій на сайті.
Додатково інформуємо, що згідно із Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» застосування удосконаленого електронного підпису та/або удосконаленої електронної печатки є достатнім.
***
Читайте також: Електронний підпис з 05.03.2022 р. – що зміниться і як до цього приготуватися?
***