ДПС отримала високу оцінку від платників податків за результатами Глобального опитування щодо оцінки діяльності у межах проєкту міжнародної технічної допомоги «Шведсько-українське партнерство для сучасної та ефективної податкової служби – МЕТS».
Незалежне оцінювання підтвердило високий рівень довіри та позитивне сприйняття ДПС з точки зору платників податків:
- 88 % респондентів вважають особливо актуальним використання сервісів у період воєнного стану;
- 75 % респондентів довіряють професіоналізму, якості роботи та мають високий рівень довіри до ДПС.
Електронний кабінет, Дія, Контакт-Центр було визнано найзапитуванішими електронними каналами зв’язку з ДПС.
Докладніше у презентаційних матеріалах.
Опитування проведено дослідницькою компанією Info Sapiens з 23 вересня до 9 листопада 2022 року.