• Посилання скопійовано

Перейменовано вулицю за місцезнаходженням об’єктів торгівлі: як бути з ліцензіями та реєстраційним посвідченням РРО?

ДФСУ розглянула питання щодо необхідності внесення змін у ліцензії на імпорт, експорт, оптову, роздрібну торгівлю алкоголем і тютюновими виробами та реєстраційні посвідчення РРО, якщо перейменовано населений пункт чи вулицю за місцем знаходження підприємства й об’єктів торгівлі такого підприємства

Перейменовано вулицю за місцезнаходженням об’єктів торгівлі: як бути з ліцензіями та реєстраційним посвідченням РРО?

ДФСУ в індивідуальній податковій консультації від 25.07.2017 р. №1352/6/99-99-12-01-01-15/ІПК роз'яснила:

 

Щодо внесення змін у ліцензії на оптову і роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами

Як відомо, у заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них. У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

Також у додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями суб’єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них.

Окрім того, у ліцензіях на оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами вказується, зокрема, для юридичних осіб - найменування та місцезнаходження, для фізичних осіб - прізвище , ім’я, по батькові та місце проживання.

У разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін (ст. 15 Закону №481).

 

Щодо внесення змін до реєстраційних посвідчень РРО

Відповідно до Порядку для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до органу ДФС заяву встановленої форми та документи, у тому числі копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО. Після проведення реєстрації РРО контролюючий орган надає суб’єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС. У реєстраційному посвідченні (на підставі поданих суб’єктом господарювання документів на господарську одиницю) вказується інформація про господарську одиницю, для якої призначений РРО. Зокрема вказується адреса господарської одиниці. РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідченні.

У разі зміни даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні, суб’єкт господарювання протягом 5-ти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші підстави для заміни реєстраційного посвідчення, подає до органу ДФС за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація" із зазначенням причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.

Таким чином, якщо органами виконавчої влади чи місцевого самоврядування прийнято рішення про перейменування вулиці чи інших топонімів (географічних назв), внаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник, орендар, користувач відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність до Закону.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Створили чек на ПРРО після робочого часу: чи буде це порушенням?
    Час видачі фіскального чека може не збігатися з робочим графіком ФОПа. ДПС не контролює відповідність часу чека розкладу роботи. Її цікавить дотримання техвимог до ПРРО. Головне – не забувати закривати зміну до опівночі та фіксувати всі розрахунки через ПРРО
    06.06.202533
  • На які терміни видаються готівкові кошти під звіт?
    Готівка видається під звіт: на закупівлю с/г продукції та вторсировини — до 10 роб. днів; на закупівлю брухту чорних і кольорових металів — до 30 роб. днів; на інші госппотреби — до 2 роб. днів, включаючи день видачі
    06.06.202569
  • Таксі без касового чека: коли штрафують, а коли — ні?
    Чому РРО для ФОПів-таксі є обов’язковим, як обрати між класичним касовим апаратом і програмним РРО та які фінансові наслідки чекають на порушників? Розуміння цих аспектів допоможе уникнути штрафів до 150 % від вартості послуг та вести бізнес прозоро й законно
    06.06.2025707
  • Як подати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО для реєстрації ПРРО для філії?
    Локальний номер ПРРО становить числовий номер, він є унікальним серед номерів, що присвоюються СГ у довільному порядку ПРРО для його реєстрації та застосування у відповідній господарській одиниці
    05.06.202518
  • Як заповнювати фіскальний чек при оплаті сертифікатом?
    У фіскальному чеку у рядку 18 слід відображати форму оплати «БЕЗГОТІВКОВА», а у рядку 19 – «Сертифікат», при цьому сертифікат є окремим засобом оплати, номінал якого не обов’язково має відповідати загальній вартості товару
    05.06.202543