Мінфін наказом від 28.05.2024 №262 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції 10.06.2024 за №867/42212) вніс зміни до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів. Зауважимо, що це вже вдруге за рік. Останні зміни набрали чинності у лютому, про що ми писали тут.
Зокрема, цього разу уточнено, що заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов'язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".
До заяви одночасно подається копія:
- платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету,
- судового рішення, засвідчена належним чином (у разі повернення судового збору (крім помилково зарахованого) та грошового стягнення за адміністративні правопорушення),
- документа, що підтверджує відповідні повноваження уповноваженої особи, засвідчена належним чином.
Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. 28 червня його опубліковано в "Офіційному віснику".