• Посилання скопійовано

Порядок ведення Реєстру неприбутківців підкоригують: проект постанови КМУ

ДПСУ оприлюднила проект змін до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру

Порядок ведення Реєстру неприбутківців підкоригують: проект постанови КМУ

18 червня 2020 року на вебсайті ДПСУ оприлюднено проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (завантажити).

Документ розроблено  у зв’язку зі змінами, внесеними пп. 4 – 5 пункту 18 розділу І Закону №132-IX до Закону №755-IV. Зокрема, в частині інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами ДПС, а також стосовно переліку документів, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи.

Так, у Порядку уточнюється, що у заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи чи заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, може зазначатися прохання про включення до Реєстру. Відомості із такої заяви про включення до Реєстру передаються в електронній формі в установленому порядку технічним адміністратором ЄДР до контролюючих органів згідно із Законом.

На підставі даних про включення юридичної особи до Реєстру із заяви в автоматичному режимі генерується реєстраційна заява за формою 1-РН згідно з додатком 1.

У разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів (або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) до контролюючого органу подається реєстраційна заява з позначкою "зміни", до якої додаються копії документів відповідно до пункту 6 цього Порядку. Заява та копії документів повинні бути подані протягом 10 календарних днів (раніше 30 к.д.) з дня державної реєстрації таких змін, а у разі, коли державна реєстрація змін не здійснюється, протягом 10 календарних днів (раніше 30 к.д.) з моменту виникнення зазначених обставин.

Також з метою уніфікації форм документів та прискорення надання адмінпослуг передбачається доповнення Порядку новими додатками:

  • 4. Витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • 5. Повідомлення про відсутність відомостей про платника  у Реєстрі неприбуткових установ та організацій.

Зауваження та пропозиції до проєкту постанови приймаються протягом місяця з дня його оприлюднення на адресу розробника: поштову – 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, Державна податкова служба України, Департамент правової роботи, електронну – v.demianova@tax.gov.ua, а також на адресу Державної регуляторної служби України – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Інші податки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інші податки»