До 1 квітня аграрії повинні подати відповідні заяви до місцевих органів Державної фіскальної служби, яка вже розпочала внесення отримувачів дотацій до Реєстру.
«Головне, що мають зараз зробити аграрії для отримання дотацій за лютий – це до 1 квітня подати заявку до ДФС. Служба вже розпочала наповнення відповідного Реєстру. З 15 квітня розпочнуться виплати. Усі умови для цього вже створені», - зазначив Міністр агарної політики та продовольства України Тарас Кутовий.
Про це йшлося сьогодні, 28 березня, під час міжвідомчої відео-конференції під головуванням Першого заступника Міністра Максима Мартинюка. У заході взяли участь керівники департаментів Мінагрополітики, представники Мінфіну, ДФС, Держказначейства та аграрних підрозділів обласних держадміністрацій.
У ході відео-конференції було, зокрема, наголошено на термінах механізму здійснення виплат за лютий 2017 року:
- до 1 квітня сільськогосподарські виробники мають подати заявку на здійснення держпідтримки з відповідними податковими документами та сплатити податки;
- до 5 квітня буде здійснено виділення асигнувань відповідно до помісячного бюджетного розподілу;
- до 10 квітня Державною фіскальною службою буде сформовано Реєстр отримувачів бюджетної дотації;
- з 15 квітня Держказначейство розпочне виплати шляхом перерахування в автоматичному режимі відповідним отримувачам суми бюджетної дотації з небюджетного рахунка Мінагрополітики.
Загалом, до виплати у квітні 2017 року акумульовано 217,3 млн гривень. У разі наповнення спеціального фонду, ця сума може бути збільшена на 151 млн гривень – до 368 мільйонів гривень в цілому.
Мінагрополітики нагадує, що здійснення виплати таких дотацій за лютий місяць 2017 року відбувається за окремими умовами у зв’язку з термінами набуття чинності відповідних нормативно-правових актів. Здійснення державної підтримки з березня місяця буде здійснюватися у звичайному режимі.
З умовами надання бюджетної дотації можна ознайомитися за посиланням>>