• Посилання скопійовано

Як за новими правилами «неприбутківців» включають та виключають з Реєстру?

Податківці розповіли про змінені правила включення та виключення з реєстру неприбуткових організацій

Як за новими правилами «неприбутківців» включають та виключають з Реєстру?

ДФС у м. Києві звертає увагу, що постановою КМУ від 22.05.2019 р. №423 затверджено зміни до постанови КМУ від 13.07.2016 р. №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру».

Контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру на підставі поданої реєстраційної заяви за формою №1-РН та за умови відповідності такої організації вимогам, визначеним пп. 133.4.1 ПКУ.

Рішення про включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру приймається контролюючим органом за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання.

Рішення про виключення неприбуткової організації з Реєстру надсилається такій організації у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.

***

Читайте також: Уряд вніс зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових організацій

Джерело: ДФС у м. Києві

Рубрика: Оподаткування/Податок на прибуток

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Податок на прибуток»