Головна Усі новини Тематичні розсилки Неприбуткові організації

«Неприбуткові організації» №6(35) | 22.07.2020 р.

Тридцять п'ятий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам

Це – вже тридцять п’ятий (і шостий у 2020 році) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам. З моменту написання попереднього листа минув майже місяць, і нам є про що розповісти. А саме:

 

  • визначимося, як поповнити кошти комунальному підприємству;
  • нагадаємо, коли неприбутківця може бути виключено з Реєстру;
  • зауважимо, що виключення з членів профспілки в судах не оскаржується;
  • наголосимо, що звіти про наявність і розподіл гуманітарної допомоги будуть оновлені;
  • з’ясуємо, чи може комунальний медзаклад застрахувати своїх працівників без втрати статусу неприбутковості.

Гарного вам читання!

***

 

Як поповнити кошти комунальному підприємству?
Щоб отримати від сільради кошти (як внесок до статутного капіталу чи в порядку фінансування місцевої цільової програми підтримки), комунальне підприємство має спершу відкрити в органах Казначейства рахунок.

Отримати кошти на рахунок можна буде тільки на підставі Плану використання бюджетних коштів, погоджених із сільрадою, який подається Казначейству. Надалі кошти з цього рахунку перераховуються згідно з призначенням — на погашення кредиторської заборгованості за питну воду. Про це ми писали тут.

 

Коли неприбутківця може бути виключено з Реєстру?
Податківці з Київської області зауважили, що у разі недотримання неприбутковою організацією вимог п. 133.4 ПКУ така неприбуткова організація зобов’язана зробити наступні дії. Зокрема:

  1. подати у строк, визначений для місячного періоду, Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення;

  2. зазначити і сплатити суму самостійно нарахованого податкового зобов’язання з податку на прибуток. Податкове зобов’язання розраховується виходячи зі суми операції (операцій) нецільового використання активів.

 

Виключення з членів профспілки в судах не оскаржується
ВС у постанові від 26.02.2020 р., справа №210/5659/18 зазначив, що голова профспілки та його заступники перебували на виборній посаді на платній основі, його діяльність підпорядкована Закону  «Про профспілки, їх права та гарантії діяльності» та Статуту. Тому вирішення спору щодо таких питань належить до виключної компетенції профспілок та їх внутрішньо-організаційної діяльності. Тобто такі спори мають вирішуватися відповідно до статутних документів профспілок та законодавства, яке регулює основи їх діяльності.

Увага! У судовому порядку може бути оскаржено лише рішення профспілкового органу, в якому порушено вимогу про розірвання трудового договору (контракту) з керівником підприємства, установи або організації, де така профспілка діє. Про це ми писали у своєму коментарі до вищенаведеної постанови ВС.

 

Звіти про наявність і розподіл гуманітарної допомоги будуть оновлені
8 липня 2020 року Мінсоцполітики оприлюднило проект свого наказу, яким пропонує затвердити:

  • форму звіту №1 «Звіт про наявність і розподіл гуманітарної допомоги» (завантажити);

  • форму звіту №2 «Зведений звіт про наявність і розподіл гуманітарної допомоги в розрізі отримувачів гуманітарної допомоги» (завантажити);

  • Інструкцію щодо заповнення форми звіту № 1 «Звіт про наявність і розподіл гуманітарної допомоги» та форми звіту №2 «Зведений звіт про наявність і розподіл гуманітарної допомоги в розрізі отримувачів гуманітарної допомоги» (на жаль, текст наразі не оприлюднено).

Очікується, що цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Про це ми писали тут.

 

І наостанок – роз’яснення від ДПС
Щодо відповідності вимогам статусу неприбуткової організації у разі укладання комунальним медзакладом договорів медичного страхування працівників у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) та сплати відповідних страхових внесків за рахунок такого підприємства читайте ось тутЯкщо статутом неприбуткової організації, що є комунальним закладом охорони здоров'я, серед напрямів діяльності передбачено медичне страхування своїх працівників у законодавчо встановленому порядку, сплата такою неприбутковою організацією страхових внесків в якості страхувальника за договорами медичного страхування працівників не призводить до втрати статусу неприбуткової організації»).

 

***

Наразі це все.
Більше новин щодо діяльності неприбуткових установ читайте тут, а консультацій – ось тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Доступ до повного тексту цієї новини можливий лише для передплатників пакетів «Експерт», «Профі» та «Тематичні розсилки від редакції». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, перейшовши за посиланням;  вартість мінімального пакету «Тематичні розсилки» становить лише 59 грн на місяць.

Дякуємо за розуміння.

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Тематичні розсилки / Неприбуткові організації
Теги:
Неприбуткові установи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 0

Новини по темі