• Посилання скопійовано

«Бланки і звітність» №06(101) | 06.04.2022 р.

Сто перший лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню

«Бланки і звітність» №06(101) | 06.04.2022 р.

Це – шостий з початку року (а загалом сто перший та третій під час війни) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню. З часу написання попередньої розсилки минуло два тижні. За цей час сталося чимало, а саме:

 

  • роз’яснимо, як у додатку 4ДФ відображати несвоєчасну виплату зарплати;
  • розповімо, що внести зміни або закрити ФОП знову можна через «Дію»;
  • зупинимося на оновленому порядку реєстрації підприємств та ФОПів в ЄДР під час війни;
  • підкреслимо, що під час війни платники податків можуть звертатися до будь-якого територіального органу;
  • зазначимо, що невідповідність вимогам резиденства в «Дія. Сіті» під час війни не призведе до втрати статусу.

Гарного вам читання!

***

 

Внести зміни або закрити ФОП знову можна через «Дію»
З 1 квітня повернуто  послуги з внесення змін про ФОП та закриття бізнесу на порталі Дія. Раніше вони були недоступні через вимкнення електронних держреєстрів. Наразі реєстри в безпеці та знову працюють.

Щоб внести зміни про ФОП, потрібно:

  1. Перейти на портал Дія за посиланням.
  2. Авторизуватися з електронним підписом чи BankID.
  3. Заповнити онлайн-форму.
  4. Перевірити дані та підписати заяву КЕПом.

Заява буде автоматично надіслана держреєстратору та опрацьована протягом 1 робочого дня.

 

Оновлено порядок реєстрації підприємств та ФОПів в ЄДР під час війни: подробиці від Мін'юсту
Станом на 31 березня Міністерством юстиції реалізовано можливість проведення найбільш нагальних реєстраційних дій, а саме державної реєстрації:

  1. створення благодійних організацій та громадських об’єднань і змін до відомостей про них, у тому числі до статутів;
     
  2. створення товариств із обмеженою відповідальністю, фермерського господарства, зміни керівника юрособи, крім громадських формувань, зміни місцезнаходження юридичної особи; 
     
  3. змін до установчих документів, якими передбачається виключно зміна місцезнаходження юридичної особи; 
     
  4. зміни видів економічної діяльності юридичної особи;
     
  5. органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів), а також акціонерних товариств, які є банками;
     
  6. фізичної особи підприємцем, припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, зміни до відомостей про ФОП.

Про це ми писали тут.

 

Як у додатку 4ДФ відображати несвоєчасну виплату зарплати?
Податківці з Офісу великих платників зауважили, що у разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим, незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

Нарахований дохід відображається повністю, без вирахування ПДФО.

Якщо заробітна плата виплачується несвоєчасно (у наступному кварталі), то незважаючи на те, що ПДФО перераховується до бюджету протягом 30-ти календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходів, сума фактично перерахованого до бюджету податку відображається у графі 4 «Сума перерахованого податку» та у графі 5 «Сума перерахованого військового збору» додатка 4ДФ до Розрахунку за наступний місяць (квартал).

 

Під час війни платники податків можуть звертатися до будь-якого територіального органу ДПС
На початку квітня ДПС наголосила, що сервісне обслуговування здійснюватиметься органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.

Для зручності, комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14.03.2022 р. №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.

 

Невідповідність вимогам резиденства в «Дія. Сіті» під час війни не призведе до втрати статусу 
Кабмін постановою від 29.03.2022 р. №382 врегулював деякі питання функціонування правового режиму «Дія. Сіті» у зв’язку з введенням воєнного стану. Встановлено, що:

  • на період дії воєнного стану та до 1 числа календарного місяця, наступного за місяцем припинення чи скасування воєнного стану, положення пп. 2, 4—6 ч. 1 ст. 9 Закону «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» не застосовуються. Тобто вимоги, які дають право перебувати на цій системі;
     
  • до 1 січня календарного року, що настає за роком, наступним за роком припинення чи скасування воєнного стану, подання резидентом «Дія. Сіті» звіту про відповідність та незалежного висновку, що передбачені ст. 13 зазначеного Закону, не вимагається.

Про це ми писали тут.

 

***

Наразі це все.
Більше новин на тему звітності ви знайдете тут, консультацій – ось тут, а бланки та податковий календар на квітень 2022 року – у спеціальному розділі нашого сайту blank.dtkt.ua

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Тематичні розсилки/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»