ГУ ДФС у Дніпропетровській області в індивідуальній податковій консультації нагадало, що при здійсненні розрахунків за товари (послуги) госпсуб'єкти зобов'язані застосовувати РРО, у тому числі у разі здійснення безготівкових розрахунків із використанням мережі Інтернет. При цьому розрахункові документи при продажу товарів (послуг) через мережу Інтернет видаються у випадку їх безпосереднього надання споживачу.
Якщо в точці видачі інтернет-магазин приймає оплату готівкою, або платіжною картою через POS-термінал, видача фіскального чека обов'язкова. Інтернет-магазин може встановити касовий апарат або фіскальний реєстратор, залежно від масштабів точки і типу автоматизації продажів.
Також, з 01.01.2015 року суб’єкти господарювання, які використовують ПТКС (програмно-технічні комплекси самообслуговування) при розрахунках за реалізовані товари (надані послуги) повинні видавати покупцеві розрахунковий документ встановленої форми.
У випадку доставки покупок кур'єром магазину та прийманням ним оплату готівкою, кур'єру потрібно мати з собою портативний касовий апарат або мобільний фіскальний реєстратор.
При створенні інтернет-магазином рахунку та сплату покупцем коштів у відділенні банку використання РРО не потрібно. Банківські операції не підлягають оформленню через РРО, а підтвердженням гарантійних зобов'язань магазину перед покупцем будуть квитанція банку та документи, видані при доставці покупки (квитанція, чек (нефіскальний), акт, накладна).
Водночас, якщо не визначено місце розрахунків, проведених на підставі рахунку у безготівковій формі за допомогою платіжних карт Visa і MasterCard при наданні інформаційно-консультаційних послуг, отриманні комп'ютерних та інших програм за допомогою мережі Інтернет, РРО не використовується.
Про нюанси застосування РРО в інтернет-торгівлі податківці також повідомляли у листі від 01.10.2015 р. №20887/6/99-99-22-07-03-15 (новина на тему тут >>>)