ДФСУ у листі від 02.07.2016 р. №14421/6/99-99-14-05-01-15 роз'яснює, що реєстрація видачі коштів у разі повернення товару (відмови від послуги та інших випадках) або скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку здійснюється шляхом реєстрації від'ємної суми.
Якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 гривень, то матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно зазначити:
- дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги);
- відомості про товар (послугу);
- суму виданих коштів;
- номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги).
Акт щодо повернення товару складається при зверненні покупця та проводиться через РРО операція повернення. Відповідний розрахунковий документ видасться або надсилається покупцю.
У разі звернення покупця щодо повернення товару та зарахування раніше сплачених коштів він має надати:
- документ, що встановлює його особу,
- розрахунковий документ, у якому зазначено номер, дату і час видачі цього документа, що підтверджує купівлю товару, або платіжний документ, який підтверджує факт перерахунку коштів.
Чи може покупець повернути товар, маючи лише чек платіжного термінала, - податківці роз'яснили тут >>>
Читайте також: Оформлення повернення товарів від покупців в роздрібній торгівлі