ДПСУ нагадує, що платник податків отримує в будь-якому підключеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатку юридичної особи. Платник податків - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем ЕЦП. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних) носіях, що зберігаються в таємниці.
Суб'єкт господарювання отримує в органі ДПС за місцем реєстрації або на WEB-сайті ДПС чи регіональної ДПС текст типового договору про визнання електронних документів, безкоштовному спеціалізованому програмному забезпеченні формування та подання до органів ДПС податкових документів в електронному вигляді.
Ознайомившись з редакцією договору, платник заповнює необхідні реквізити, у тому числі вписує свою електронну адресу, підписує та скріплює печаткою два примірники договору (для фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за наявності печатки).
Отже, фізична особа - підприємець має можливість подавати звітність в електронному вигляді до органів ДПС після отримання електронного цифрового підпису за місцем реєстрації.