• Посилання скопійовано

Невдовзі звітувати до усіх органів влади можна буде через єдине онлайн-вікно

Концепція створення та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» була схвалена 7 серпня на засіданні Уряду

Невдовзі звітувати до усіх органів влади можна буде через єдине онлайн-вікно

Звіти до усіх центральних органів влади незабаром можна буде подати в онлайн-режимі через спеціальне «єдине вікно» та за єдиним уніфікованим стандартом. Відповідна Концепція створення та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» була схвалена 7 серпня на засіданні Уряду.

Концепція передбачає, що громадяни та підприємства замість подання значної кількості ідентичних звітних даних до різних органів влади та за різними стандартами,  матимуть можливість подавати їх один раз і в дистанційному режимі. Натомість між центральними органами влади буде налагоджений автоматичний інформаційний обмін, що дозволить оперативно  отримати доступ до звітних даних, необхідних для виконання покладених на них функцій.

За оцінками фахівців Міндоходів, запровадження «єдиного вікна»  дозволить громадянам та бізнесу зберегти час та скоротити матеріальні витрати  на підготовку і  подання звітності, а органам влади – на її приймання та опрацювання. І, що не менш важливо, дозволить відмовитися від паперового документообігу, а також знизити роль людського фактору  - наявності помилок у звітах, суб’єктивізму, корупційних проявів тощо. В цілому, створення «Єдиного вікна» - це важлива складова електронного урядування, впровадження якого сприятиме покращенню бізнес-середовища та інвестиційного клімату.

Планується, що Концепція буде реалізована у три етапи: на першому – уніфікація електронної звітності, що подається до центральних органів влади в електронній формі; на другому – впровадження єдиних стандартів формування і подання звітності в електронній формі; на третьому – впровадження системи в промислову експлуатацію.

Міністерству доходів і зборів України, Держагентству з питань науки, інновацій та інформатизації разом з Мінфіном, Міністерством економічного розвитку та торгівлі, Міністерством юстиції та іншим центральними  органами виконавчої влади доручено у двомісячний термін розробити план реалізації Концепції.

Нагадаємо, Концепцію створення та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності»  розроблено  Міністерством доходів і зборів  на виконання Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 рік «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12 березня 2013 року.

Джерело: Міністерство доходів і зборів України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    Сьогодні 13:43477
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025763
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202558
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202558
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563