• Посилання скопійовано

Податківці нагадали про необхідність поновлення електронних ключів

До 1 листопада 2013 року термін дії безкоштовних ключів становив один рік. І тільки з 1 листопада 2013 року вони діють 2 роки

Податківці нагадали про необхідність поновлення електронних ключів

МГУ Міндоходів - Центральний офіс з обслуговування великих платників у роз'ясненні від 29.10.2014 р. нагадало, що до 1 листопада 2013 року термін дії безкоштовних ключів складав один рік. І тільки з 1 листопада 2013 року вони діють 2 роки. Платникам, у яких термін дії електронних ключів закінчується, потрібно їх поновити.

Великі платники податків мають можливість безкоштовно отримати електронні ключі для подання звітності через Інтернет. Їм знадобиться:

- бланк реєстраційної картки;

- копії паспортів;

- копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків та копії наказів про призначення директора та бухгалтера;

- статут (для ознайомлення);

- печатка підприємства;

- 3 CD-R диска (для електронної печатки та електронних підписів директора та бухгалтера) або 2 CD-R диска (для електронної печатки та електронного підпису директора (без бухгалтера)).

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»