У зв’язку з набранням чинності нової редакції Регламенту АЦСК ІДД ДФС, діє оновлений порядок отримання послуг електронного цифрового підпису.
Так, при заповненні реєстраційних документів заявнику необхідно зазначати свої контактні дані, зокрема контактний номер телефону та діючу електронну адресу, які дозволяють зв’язатися з ним (п. 5.1 Регламанту АЦСК ІДД ДФС).
Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача (п. 5.1 Регламанту АЦСК ІДД ДФС).
Ненадання контактного номеру телефону та/або діючої електронної адреси, а також ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів (у разі звернення довіреної особи) є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.
Для уникнення непорозумінь та економії власного часу до початку реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС вам необхідно обов’язково ознайомитись з умовами Договору про надання послуг ЕЦП та Регламентом АЦСК ІДД ДФС.